Ok dan ga ik die binnenkort maar eens checken. En die Wolverine films stelden vrij weinig voor begreep ik?
ik vond ze wel leuk hoor. Alleen die laatste in Japan vond ik niet zo. Die andere twee heb ik me prima mee vermaakt
Was wel grappig, maar waarschijnlijk zitten alle leuke stukjes al in de trailer gestopt waardoor de film zelf lame wordt.
Als je de eerste film gezien hebt, dan weet je dat de zaken anders liggen. Ik vind het er onwijs goed uit zien, bij vlagen zien de apen er levensecht uit. Daarnaast ziet het er ook een stuk volwassener uit dan de 13 in dozijn zomerse blockbuster.
Heb ik gezien, toen was alles nog koek en ei. Nu is opeens de hele stad verwilderd en verneuktm Sent from my Willem9000
Morgen met een kameraad een film kijken, dus ben op zoek naar het betere popcornvermaak. Iemand aanraders?
Transformers alleen deel 1 gezien. Vond ik wel erg matig. Marvel films zijn hit and miss. The Avengers en Iron Man 1 vond ik erg tof, X-men en Thor dikke ruk. Snowpiercer was ook erg geschikt geweest, alleen al gezien.
Dan heb je niet goed opgelet, of de aftiteling niet begrepen Spoiler aan het einde van de film breekt het virus uit over de hele wereld, waardoor zowat de gehele bevolking het loodje legt.