PS4 hdmi naar tv PS4 optical out naar mixamp astro a50. Hiervoor had ik dan de sony pulse headset, en als ik deze aanzette ging het geluid automatisch over naar de headset alleen en dempte het geluid van tv.
Ja dat kan ook gewoon idd, maar is toch raar dat er geen instelling ofzo is met de keuze tussen twee? Het is alles of niets, letterlijk
Geluid moet idd gewoon uit kunnen op TV zonder volume op 0 te zetten. Mijn PS4 settings sound &screen, bij Audio; primary output=digital out output to headphones=chat audio format=bit dolby Ik heb dan wel een AX Pro maar lijkt mij dat het bij een Astro ook gewoon moet kunnen! Als dat niet lukt, zit het misschien in je TV instellingen....?
Heb precies hetzelfde als jou, maar als nog komt het geluid door beide.. Btw, me microfoon doet het nu helemaal niet meer van de astro ........... Kan niet eens playstation zeggen. EDIT: mic prob al opgelost, moest headset zelf ook nog eens updaten. Volgens mij is de ruis nu ook een stuk minder tot weg
Heb nog steeds geen duidelijkheid over de leverdatum van de red controller Dat ding staat als 7 maart in bestelling bij Wehkamp.
Yourgamezone. Rekent helaas wel 5 euro verzendkosten....maar maakte voor mij niks uit omdat ik toch meer moest bestellen (en ik een kortingscode had waardoor de verzendkosten in principe toch gratis zijn).
Ik wist wel dat ik de vraag al ergens anders had gesteld oke thanks. Hmm dan wacht ik wel gewoon op die goodies. Vervelend voor Pascal, maar ik heb geen zin om meer te gaan betalen daarvoor.