Nu voltooid Fut mijn transfers dus niet meer. Ze blijven staan op de transferlist als 'nog te voltooien' ondanks dat ze al ruim een paar uur expired zijn. Inmiddels vertegenwoordigd het een waarde van 11.000 coins, dus zwaar frustrerend. Zijn er meerdere mensen die dit al eens meegemaakt hebben? En krijg je die coins uiteindelijk wel?
Volgen mij alleen met 5* skiller spelers. Je moet (L2 ingedrukt houden) en rondje/vierkantje indrukken de schietbalk iets op laten lopen en dan terwijl de balk oploopt op kruisje drukken. @ajax**** Heb je er last van op de webapp of als je op de console speelt?
Op de xbox one is het. Ik snap er niets van, alle transfers blijven staan op mijn trade pile, ook waar geen bod op is uitgebracht. In het overzicht vanuit het fut overzicht staan ze ook als active. Maar als je daadwerkelijk op je trade pile kijkt dan staan ze wel als expired. Maar kan ze niet verwijderen dus heel merkwaardig. Helemaal kut omdat er wel een flink aantal coins bedraagt. Ook al ingelogd op webapp en daar staat dat het door de drukte zou moeten komen, met een vraagtekentje erbij. Dus hopelijk krijg ik het later alsnog binnen...
Ja ik heb het wel eens eerder gehad. Dan bleven mn spelers wel een aantal uur op de transferlijst staan. Waarschijnlijk omdat de EA-servers weer falen, maar als het goed is dan worden alle transfers na een tijdje weer voltooid.
trade pile Is niet altijd zo kan ik je zeggen. Heb al vanaf eind februari 3 spelers op voltooid staan. Ook 6 in mijn watch list die ik wel heb gewonnen maar niet kan verplaatsen. Verder is het zoeken bijna onmogelijk al maanden. Heb enorm spijt van die xbox one. Buiten een klein beetje betere graphics totaal geen verschil met 360, maar wel enorme problemen al maanden en niet alleen met FIFA. Vriend heeft ps4, ook wel problemen maar worden steeds opgelost
Ik heb al sinds 6 september een shirt van Boca Juniors in mijn watchlist staan, terwijl ik deze al eens heb gebruikt en zelfs heb verkocht. En vooralsnog staat het in de watchlist. Stoort niet, maar is wel een fout van EA.
Inmiddels de achterstallige coins binnen gekregen, gelukkig maar want afgaande op sommige berichten hier begon ik hem toch aardig te knijpen..
Dit is nu mijn team Cech Walker-Caulker inf-Kompany-Azpilicueta tots Schneiderlin tots Nani-Hazard Nasri Aguero-Jovetic Nu weer bijna 150k wie zouden jullie halen?Dacht zelf aan Hazard 88 of Aguero inf of Coleman tots ofMatic tots,Denk namelijk dat Matic tots beter is dan Toure
ligt eraan wat je wilt. heb zelf matic gekozen gezien hij meer een balveroveraar is dan toure en ik al een 50-50 voetballer op het veld had staan (50%-verd, 50%-aanval) met tots ramsey en 100 aanvaller met tots lallana dus daarom liever matic. Heb de normale voor terry en koscielny srtaan en ze komen er amper.door! (aanvallend doet hij trouwens ook.prima mee.met pasjes. tis geen tots ramsey maar toch!
Ja ik heb al aanvallend middenveld met Nani,Hazard en Nasri,denk dat tots Matic en Toure wel gelijkwaardig zijn maar kies dan toch voor Matic omdat die wat langer is en blauwe kaartjes zijn toch wat leuker