[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan niet wachten op volgende week :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aflevering was weer erg tof. Geweldig gedaan zeg.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Een keer een vermakende filler ja, helpt alleen niet met het tempo maar goed.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Benieuwd wanneer de fillers ophouden. Ze zijn wel vermakelijk, vind het wel mooi om te zien hoe het allemaal gegaan is maar het duurt wel erg lang nu.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fillers zijn altijd crap en maken geen deel uit van het echte verhaal

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Word de fillers echt beuuuuuuu nu. Ik vind het wel leuk om dit allemaal te zien, hoe het is gegaan etc en wat er precies gebeurd is met Itachi enz. Maar het duurt nu wel erg lang. Aub gewoon weer verder met het hoofdverhaal.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Volgende week eindelijk weer wat actie in het hoofdverhaal. Wel weer met wat flashbacks zover ik kan zien maar toch. Eindelijk...

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond de ep van gisteren anders echt te gek. Ok het verhaal van het delen van de lunch kennen we nu wel, maar om het zo vanuit Kakashi mee te maken was gewoon tof.

Volgende week weer verder met de oorlog. :cool:

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree ik heb hem net even gekeken. Ik vond alle fillers opzich wel vet, vooral van Kakashi en Itachi hoe het allemaal is gegaan. Maar het word wel weer hoog tijd dat het hoofdverhaal verder gaat en daar heb ik ook zin in haha.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal mee eens. Echter er zat in deze fillers toch behoorlijk wat nieuwe en leuke info. In de verste verte niet zo dramatisch als toen tussen Naruto 140-210 (bij benadering). Crisis wat was dat een bizar lange en vooral slechte fillerreeks. Dat ik die ooit allemaal heb gekeken :emo:

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn er mensen die de fillers interessant vinden. Meestal kloppen die voor geen kant met de mainstory.

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies, ik beschouw die fillers ook niet echt deel van het verhaal. Opzich leuk dat ze alles verduidelijken. Maar het was ook leuk geweest als je erover kon gissen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kijk gewoon elke donderdag Naruto, filler of niet. :+

Overigens zijn deze fillers best heel ok. Die andere arc met die kids was ook best leuk.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hm ok. Zijn juist de reden waarom ik ben gestopt met kijken en de manga ben gaan lezen

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wel agree met Kevf, ik kijk ze ook filler of niet. En ik vind de background story ook wel vet om keer te zien. Door de ogen van Itachi en Kakashi. Bijv hoe het precies is gedaan waarom Itachi de Uchiha clan uitmoorden etc.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom Itachi de Uchiha clan heeft uitgemoord is deel van mainstory en geen filler

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Niet helemaal.... Nu hoor je echt de story erachter. Hoe Itachi zijn Mangenkyu sharingan heeft gekregen. Hoe het is begonnen met de ANBU, hoe zijn beste vriend dood ging, de onderlinge vertrouwenskwestie tussen The Leaf en Uchiha etc. Toch wel stuk dieper erin en dat vond ik wel mooi. Maar goed ieder zijn ding haha.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit ook in de manga.. is groot deel van de mainstory hoor. Geen filler

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Klopt het was eerder al deel van de mainstory maar in deze filler volg je in een flink aantal eps een jonge Kakashi. Zat dat ook in de manga?

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee wel waarom itachi heeft gedaan wat hij deed en wie er achter zat. Een uitgebreid verhaal met jonge kakashi was alleen toen hij zn sharingan kreeg

Laatst bewerkt: 9 mei 2014

Deel Deze Pagina