1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA World Cup 2014 Brazil

Discussie in 'Games' gestart door Lynn1997, 17 apr 2014.

  1. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je in fifa brazil als gehele team spelen ik moet heel de tijd kiezen uit een speler. bij fifa 14 kan je nl als team spelen en dan hoef je niet perse 1 persoon aan te klikken.
     
  2. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trainingen en oefenwedstrijden zijn echt nutteloos en als je ze overslaat gaat elke speler 4 punten omlaag ofzo qua niveau pfff.
     
  3. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig kreeg ik het spel bij VI, maar dit is echt een dramatische spel. 40 landen met een echt shirt ofzo. Echt een grap.
     
  4. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je niet het complete spel gekregen want er zijn 203 landen waar je uit kan kiezen hoor en in de kwailficatie speelt iedereen met het oude shirt en op het wk krijgen ze het shirt van 2014..
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  5. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je niet kiezen van spelen als aanvoerder. maar gewoon spelen. Of als je het eerst gespeeld heb met 1 speler kan je daarna een ander land kiezen en dan speel je met het hele team. :)
     
  6. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je gewoon gelijk een wedstrijd speelt kan je alles instellen van het weer, stadion etc etc
     
  7. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja hij had het niet goed gedaan in de trainingen die iedereen moet doen, dat is het leuke ervan :D
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Er is een Edit knop Lynn1997 ;)
     
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij dus niet... kan alleen clear spelen..

    Verder nog iets, als ik tegen een vriend speel, en hij krijgt ter hoogte van de middenlijn een vrije trap, dan wil die hem altijd voor de goal slingeren. Maar in dit spel staan er ALTIJD standaard 5 spelers van hem buitenspel, en ze lopen ook niet terug ofzo.. Meer mensen hier last van? Ik heb een beetje het idee dat ik een game heb gekregen die niet af is..
     
  10. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik ook wel dat er 203 zijn, maar 160 daarvan zijn niet leuk om mee te spelen, omdat ze een standaard nep shirt hebben. Bulgarije, Slowakije en Montenegro zomaar 3 landen waar het anders heel leuk zou zijn om mee te spelen.
     
  11. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope geen last van :x

    Volgens mij hebben gewoon alle landenteams hun officiƫle shirt in het spel hoor en ik denk dat als je het WK haalt met dat team dat ze dan automatisch het 2014 shirt krijgen... :confused:

    Wel stom trouwens dat de spelers van Spanje meezingen met het volkslied haha :lol: wel een foutje van EA hehe

    /Mod Als je de laatste bent die in de discussie heeft gereageerd, edit dan je post.
    [​IMG] kun je daarvoor gebruiken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2014
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Klinkt dus echt als een ongelofelijke kutgame.
     
  13. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, mensen die er niet mee uit de voeten kunnen of niet kunnen spelen of scoren of telkens verliezen zullen het waarschijnlijk wel een kutgame vinden ja.. |:-
     
  14. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee gewoon echt nep standaard shirtje. Kijk maar eens. Verder speelt het wel weer fijner dan fifa 14 en is online wel leuk.
     
  15. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is gewoon wennen waarschijnlijk haha.
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dominique heeft gelijk, de rest van de landen heeft een standaard shirtje met haar logo er op geplakt.

    En inderdaad, ook ik heb vaak last dat mijn spelers vaker randje buitenspel staan dan in Fifa 14. Vaak heel erg frustrerend aangezien ik online alleen met Thailand speel en alleen maar Portugal of 5 sterren landen tegen kom...
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nog vaker dan in Fifa 14?
    Vond het daar al overdreven vaak voorkomen. 8)

    Wat dan wel weer grappig is dat bijna elke indirecte vrije trap voor de cpu rechtstreeks word omgezet naar een vrije trap voor mij. :lol:
     
  18. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4

    Jaaa idd, in fifa14 CONSTANT buitenspel ook al staat dat scheidsrechtertje niet eens gelijk met die lijn. 1 mm buitenspel zien ze altijd, maar als in het keepergebied iemand de bal duidelijk met de hand weg mept wordt 9 van de 10 keer niet gezien haha :lol:

    Ik moet alle vrije trappen en corners nemen haha, maar ik laat het dan telkens de keeper doen haha

    Wat wel stom is dat Duitsland nooit het wk haalt als je gaat spelen.... beetje stom maja..
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  19. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie Boetius kiezen, en klaassen ofzo?
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat ze buitenspel altijd zien is alleen maar goed. Zo frustrerend zijn als je zo tegendoelpunten krijgt. Hands kun je ook aanzetten, maar dat is haast nog frustrerender.
     

Deel Deze Pagina