Ben vanavond pas thuis en ik zie dat zijn bibliotheek niet meer in mijn Steam staat, dus dat zal hem niet worden ben ik bang
Mmm. Zie wat zesjes op metacritic. jammer, had wat beter gehoopt. Normaal laat ik me met arcade/indie games niet zo beïnvloeden door reviewcijfers, maar helaas zijn er geen trials/demos meer zodat ik ze zelf kan uitproberen.
Below geen Xbox One-exclusive meer Below, de rogue-like/avontuur-spel van Capybara Games, wordt niet langer uitgegeven door Microsoft. De ontwikkelaar heeft bekendgemaakt dat ze zelf de game gaan publiceren via ID@Xbox. Hiermee komt de afpraak voor exclusiviteit te vervallen. Below kan daarom nu gelijktijdig voor pc uitkomen. Of Capybara de game ook naar andere platformen brengt is nog onbekend. Bekijk in de tussentijd de nieuwe trailer. [yt]1Br9tnV9j_0[/yt]
morgen komt als het goed is child of light uit. Iemand die deze titel gaat halen. Reviews zijn tot nu toe positief http://www.metacritic.com/game/xbox-one/child-of-light
Geen independent, maar wel iets wat me een toffe game lijkt. Van Ubisoft, Valiant Hearts, 14,99$, 25juni.
Iemand een mening over Sixty Second Shooter Prime? Ziet er best lelijk uit, maar zo een games kunnen wel lekker verslavend zijn. Het is dat of een KI character.
Voor de paar euro kan je 'm niet laten liggen. Ben er ook over aan 't twijfelen, maar ik ben nu al een backlog aan het opbouwen waar je niet blij van word
Uiteindelijk vast wel. Maar ik ben normaal gesproken niet echt een fighting game liefhebber, dus beginnen met 1 personage lijkt me ook prima. Dan kan ik altijd nog verder kijken.
Maar je hebt toch al één character, waarom een 2e als je niet van fighting games houd. Koop dan die 60 seconds...... dan heb je tenminste een tweede, en waarschijnlijk zoals je zelf ook zegt een verslavende game erbij.