[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Kreeg vanmorgen een melding dat unleash the hounds veranderd was, maar hij was nog steeds 2 mana (weer lekker 2 potjes gewonnen mede door die kaart.)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat die kaart blijft domineren. Ze hadden ook beter Buzzard kunnen nerfen. Carddraw is het belangrijkste in deze game.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja merkte het gister..had die buzzerd en unleashed. Hand te vol, bord te vol..ha ha. Gaan die kaarten weer terug naar je pak. Of ben je die echt kwijt dat potje. Dan met die hyena. Dat is een leuke combo.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kwijt natuurlijk.

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Na kan toch ook zijn dat ze worden terug gestopt. Daar dus ook maar op letten.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zag een keer een match van 2 Priests waarbij in turn 5 al fatigue damage was :)

Bij mij is alleen de disenchant value van UtH omhoog gegaan van 5 naar 40. Voor de rest is hij nog compleet hetzelfde.

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Unleash dust <3

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

Die van mij is beter :+

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pro tip: Speel geen Paladin. Ik crush alles met pally behalve Aggro. Waarom kan blizzard niet gewoon paladin fixen? Mn hele paladin list is anti-aggro en nog steeds lukt het niet door de domme hero ability en geen low cost kaarten die goed zijn. Pff rotspel.

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik speel alleen Hunter, soms Warrior or warlock.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probleem met Hunter en Warlock is dat ze zo saai en brainless zijn. Control is zoveel leuker, maar ook duurder. En helaas zijn er niet zoveel goede controle decks. Handlock, Ramp Druid en Controle Warrior is alles dat er is atm. En Handlock wil je eigenlijk liever ook niet spelen aangezien het slechte matchups heeft.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel vooral Control Druid en Warrior. In MtG speelde ik ook 95% control. En dan vooral UB control (blauw/zwart). Vind ik het leukste om te spelen.

Waarom is mijn UtH nog steeds 2 mana Lastpak?

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Update je Ipad eens

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kon hem idd updaten, maar niet gedaan. Kan gewoon ranked spelen met een UtH voor 2 mana :lol: Hoe broken is dat?

Ik zie btw nu onder de classes staan x/500. Is dat een hidden quest?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij speel je dan alleen tegen mensen met de zelfde versie.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gister een hoop kaarten gedisenchant en mijn droom is uitgekomen: ik heb Ysera gecraft. Heerlijk, ik hartje Ysera ;)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vind ik die alleen goed icm met andere legendaries. Zie die kaart ook alleen in decks die 10+ dust kosten. Control decks dus.

Heb je ook nog andere legendaries?

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kaart is te langzaam.

Situatie 1: Je speelt Ysera en je tegenstander speelt een removal, je verliest tempo en de game is verloren.
    Situatie 2: Je speelt Ysera en Ysera blijft op het board, gefeliciteerd! Je tegenstander heeft geen removal en de game toch al verloren.

Ysera is een winmore card. Het zorgt er niet voor dat je deck beter presteert in de moeilijke matches.

Goede lategame drops zijn Yolo Rag, Alextrasa en een paar class legendarys(Cenarius, Grommash). Zelfs kaarten als Jaraxxus zijn slecht in de huidige meta. Decks zijn tegenwoordig veel beter en heel veel goede legendarys zijn al lang niet meer must haves.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ysera echt zo'n "show card".. Als je al wint of gaat winnen dan doe je die nog even voor "stijl punten".. Je krijgt een droom kaartje maar die kan je pas de beurt erna gebruiken. En ze zijn niet allemaal droom kaarten, die van "return minion to owner"nou poehoe......

Ik vind de legendary die steeds aan 't einde van zijn beurt 8 damage doen wel ownen _O_.. Of de legendary die gewoon even het bord vol spamt met hulpjes

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen de sister is erg kut. Een 0 mana sap vind ik anders prima hoor.

Deel Deze Pagina