Game is aanzienlijk populairder dan verwacht bij Ubisoft, dus de voorraad is gewoon op. De deluxe edition moet dus extra geproduceerd worden. Heb zelf de deluxe edition voor PS3/PS4 kunnen bemachtigen. Erg toffe box en de game is super. We hebben meer van dit soort games nodig.
Maar dat werd nergens aangegeven. All4games had bijna niks binnengekregen zeiden ze terwijl ze wel veel hadden besteld. Dit krijgen ze van de leverancier te horen de avond van tevoren.
De game is zelfs via Amazon niet te bestellen. Levertijd tussen 3 en 6 weken. Dat wordt gewoon afwachten
Ja, ik wou niet verder spelen voordat ik die extra's had dat zou eigenlijk nu zijn, maar kan nu nog heel lang duren. Anders speel ik het spel uit en laat ik het links liggen zonder die extraatjes. Dat zou zonde zijn
Of je speelt de game nu uit, en speelt em straks nog een keer met de extras. Of je download de extras...das goedkoper dan de game ook nog fysiek te kopen.
Kan ik die poster ook downloaden dan ? Ik hoef veel dingen niet fysiek, maar bij deze game wou ik het wel gewoon. Vond het wel een toffe edition, dus vandaar. Ach ik kan best een tijdje wachten hoor alleen vind dat het raar loopt hoe opeens nergens die editie te verkrijgen is.
Vandaag er maar eens echt aan begonnen. Speelt echt heerlijk weg. Prachtig ook qua sfeer en muziek. En met het vliegen is het exploren ook erg leuk. Leuke game dus!
Ik ben echt dom. Na anderhalve maand eindelijk de deluxe edition binnengekregen gisteren. Ik blij en de codes voor de DLC aangezet, maar ik was helemaal vergeten dat ik de game in de US store had gekocht toendertijd :{ kan de DLC dus niet spelen.. Lekker zonde dit!
Ik had de DE ook gisteren binnen gekregen... ...en vandaag... Maandag maar even ophalen bij de Primera Ben wel benieuwd, maar eerst nog even de Destiny en Battlefield bèta doen.
Iets met een Golem en een ander pakje voor Aurora (jaja ) en nog een zooi items. Pff ik kwam gewoon niet voorbij de baas bij de 2e partymember (die baardmans) Spoiler Hoe de fuck krijg je die drie koppige slang dood? Ze doen zoveel damage en vooral dat paralyzen is echt verschrikkelijk. Kreeg het gewoon niet voor elkaar.