Maar is het echt zo gelimiteerd? Zeiden ze namelijk ook over de L.E. van Zelda WW HD maar als het goed is kan je die nu nog kopen...
Ik heb de Nintendo Direct wel gezien, maar ben effe kwijt of je nou een private match kon starten of niet. Kan wel toch?
Wreed, eindelijk eens online spelen op mijn WiiU. Mijn online id is.......... Hahaha, ik weet het niet eens. Ik heb het wel aangemaakt hoor.
Gezien de verkoop van de Wii U en de games loop ik 30 mei wel gewoon een winkel binnen voor Mario Kart 8.
Ik ga m eerdaags bestellen. Heb al webwinkels gezien waar men 49,- incl. verzendkosten vraagt. 30 mei denk ik dattie overal minimaal 54 euro kost in de gewone winkel.
Tuurlijk kun je ze als back-up houden maar je kunt dan geen nieuwe wapens meer pakken bedoel ik. Vanaf 0:34 seconden zie je hem rijden met een voorwerp en je pakt dan niks nieuws. https://www.youtube.com/watch?v=OOAOzfc6HeU&list=UUfAPTv1LgeEWevG8X_6PUOQ
Iets klopt er niet dan. Als je hier bij 6:10 kijk heeft hij een schild vast wanneer hij een 'nieuwe' banaan erbij krijgt... [yt]HT3diQX3i1I[/yt] Op 4:42 zie je trouwens dat hij in 2 seconde weer op de baan staat en kan rijden. Imo is VEEL te snel! Edit: komt omdat hij die box vast heen. Dan kun je geen 2e item krijgen.
Hoe kom je erbij dat het komt doordat hij die box vastheeft? Dat filmpje wat jij laat zien is van E3 2013, die keuze om het niet te doen is volgens mij veel later gemaakt. Staat in meerdere (nieuwe) filmpjes. Verder word je inderdaad veel eerder weer op de baan geplaatst, vind ik alleen maar fijn. Ik was ook bang dat, wanneer je door bananen of schilden geraakt zou worden, je minder tijd kwijt zou zijn maar dit is gelukkig gewoon niet het geval.
Meerdere filmpjes die ik heb gezien waarin iemand een box vast heeft krijgt hij geen 2e item. Maar goed we gaan het over een week of 2 zelf ondervinden Ik heb iig het idee dat je gewoon nog 2 items kunt hebben. Bananen is idd minder dat in eerste instantie leek. Al rijd je sneller door dan in voorgaande delen. Gelukkig komt het vaker voor dat je geraakt wordt door iets dan dat je van de baan af rijd.