hier ook hoor. Speel bijna elke dag nog. Zit ook altijd in volle potjes. Er is nog genoeg leven in deze game hoor.
Dan ben je wat actiever dan mij bezig geweest al geven die 20,000 packs me geen skins meer maar ik heb ze nog niet allemaal?!
kwam net een gast tegen van level 136 ofzo Sommige characters kan je alleen unlocken door het character tot level 10 te krijgen. Welke mis je nog? Anders gewoon die pakjes van 40.000 kopen. Als je geen characters uit de pakjes kan krijgen, dan verdwijnt dit pakje ook
Ney een energy warp unlocken met die scientist. Je kunt dan anders warpen maar hoe activeer of gebruik je die?
gewoon met . Je moet de nieuwe wel even activiteren. Dit doe je om naar charachter customization te gaan (dit kan in main menu of in game). Daarna klik je op 'abilities'. Daar kan je de verschillende abilities aanpassen per class.
nice. succes. Opzich is het wel een geinige ability, vooral als je het huis van Crazy Dave in moet als zombie. Je bent dan praktisch ongrijpbaar. Heb ondertussen ook al de abilities en er zitten zeker leuke tussen. Vooral als je die 20.000 pakjes koopt krijg je ze regelmatig
Dat is wel bijzonder want ik koop alleen maar 20.000 pakjes maar een weapon upgrade zit er sporadisch bij. Dan maar afwisselen met die van 30.000 en 40.000... blijft een geweldig spel, en ik speel dit spel bijvoorbeeld veel vaker dan Titanfall. Voor mij is PvsZ een van de leukste games van de laatste tijd.