[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd het is een beetje treurig :/ ik weet ook niet meer wat ik kan gaan doen op de ps4 haha, had me heel erg verheugd op the elder scrolls online en The last of us remake maar dat gaat blijkbaar nog een halfjaar duren -.-

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je laat ook geen kans onbenut om dit zo vaak mogelijk te zeggen?

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad...terwijl het toch echt aan hemzelf ligt.

Mijn PS4 staat elke dag aan om een game te spelen.:b:

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kevf, je wist dit toch van te voren dat er in het eerste jaar niet zo heel veel geweldigs uit zou komen? er is overigens nog best wel wat uitgekomen.
    Hier staat de PS4 toch wel 4x per week aan, dan met name Fifa 14 en afgelopen weken Infamous en nu dan binnenkort Watchdogs.

Speel je geen Battlefield of Cod? zijn meestal titels die beide toch voor langere tijd kunt spelen (zelf vind ik het beide ruk games).

En anders moet je dat ding gewoon verkopen, en je gamepc halen:+

5. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgende week even halen.

Ben nu voor de gein even Blacklight spelen:emo: :+ Het is toch gratis.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mwoah zo vaak zeg ik het toch niet? Idd wel met enige regelmaat, maar soi het wordt er ook niet beter op.

Ik had gehoop op:

- Driveclub: nergens te bekennen
    - Planetside 2: nergens te bekennen
    - Diablo 3: nergens te bekennen (al was dit alleen maar de verwachting van veel mensen dat die redelijk snel zou komen)
    - Een toffe Infamous: van Second Son lieten ze tot aan de releasedat bar weinig zien. Tegen de datum aan werd echter langzaamaan duidelijk dat het spel min of meer hetzelfde was gebleven
    - Een toffe AC: zie comment Infamous
    - Iets meer aan toffe PS+ aanbiedingen dan nu: natuurlijk kan je geen full games verwachten na de eerste maand. Maar ook de indie games die er op te spelen zijn zijn de laatste 2 maanden dikke ruk

De SP van KZ vond ik nog best redelijk. TR def ed was ook nog wel ok, maar weinig memorabel.

Daarnaast lijkt Watchdogs tegen te gaan vallen (al hoop ik dat dat niet het geval blijkt te zijn) en The Order is mooi maar doet denken aan een Gears in de middeleeuwen.

Het is geeneens dat al deze punten los zo verbazingwekkend zijn. Echter het is wel zo dat ik er geen positieve meevallers tegenover kan zetten. Er vallen imo flink wat zaken tegen dat wel.

BF4 heb ik geprobeerd maar de MP is niks voor mij. De SP voelde na missie 1 aan als een truukje wat ik al 1000x heb gezien.

De PS3 had al snel: Heavenly Sword, Folklore, Resistance (deel 1 local co-op _O_), LAIR (rukgame). Iaw nieuwe games die wat anders probeerden te doen.

edit: Resogun is hier trouwens een mooie uitzondering op. Toffe arcadeshooter.

edit2: Blacklight en Warframe vielen ook tegen...idem voor Warthunder.

Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan is warframe een leuker gratis game om voor de gein te spelen ;)

8. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo eens proberen:+

Zal ze niet lang spelen hoor, maar heb helaas nog niet veel andere games los van Outlast en Child of Light. Het is meer een beetje testen en kijken wat er op PSn te vinden is. Maar dat is nog niet heel veel:lol:

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is zeker balen van Driveclub, maar goed die komt in oktober en Planetside 2 really keek je daar echt naar uit?

Toen ik de console haalde wist ik dat ik echt moet gaan wachten op de toppers, immers is de console nog niet eens een jaar uit.
    Playstation Plus is helaas nog niet geweldig geweest, maar ik heb er vertrouwen in dat dit wel goed komt.
    Immers was het volgens mij zo dat de snelste full game die op PS plus verkrijgbaar was iets van 8 maanden na release.

Ik zelf vind de games die binnen een jaar uit zijn gekomen veel en veel beter dan toen met de PS3, (overigens kwam Heavenly Sword pas na een jaar uit)

Bij de 360 kwam er pas een echt top game toen der tijd met Gears of War, met de PS3 was dat voor mij Uncharted.

Kortom, het valt allemaal wel mee met mindere games voor een console die een half jaar uit is, in Oktober komt weer een shitload aan games en ik eis dat je ze allemaal haalt, zodat ik je voorlopig niet hoor:+

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hier hetzelfde. Bij de release veel KZ en FIFA gespeeld, daarna een tijdje BF4 gespeeld maar daar was ik ook wel weer klaar mee. Heb inFamous na de release vrij vlot uitgespeeld en sindsdien staat ie weer uit. Hoop niet dat Watch Dogs tegenvalt, heb nu al bijna niks te gamen :+

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kevf, volgens mij ben jij gewoon erg verzadigd op het gebied van gamen.
    Er zijn zeker wel spellen te spelen en voldoende manier om plezier te beleven aan de PS :). Oke ik heb vlak erna ook de Vita erbij gehaald en speel nu vooral daarop, maar heb toch al heel wat uurtjes op de PS4 zitten terwijl de 360 vorig jaar steeds minder aanging. Daarbij moet ik wel zeggen dat Battlefield een ongekende ervaring is en ik wel van multiplayer houd :). Ik denk dat er voor jou gewoon op dit moment weinig is. Daar kan je moeilijk een console de schuld van geven. Of ben je op zoek naar een excuus om hem weg te doen?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat valt echt reuze mee. Ik ben wel wat kieskeuriger geworden. Echter ik verwacht van de industrie dat die ook mee groeit en dat valt wat tegen imo. Ik speel nog steeds met plezier Dragon's Dogma en P4 en heb daarnaast zin in The Wolf Among us, Zone of the Enders HD collection en Metro Last Light, :cool:

13. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kevf probeer anders final fantasy 14 :eek: ik hoop trouwens ook nog heel erg dat dark souls 2 nog voor de ps4 komt :D

14. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Durf het bijna niet te zeggen, maar vind Blacklight best wel tof eigenlijk :eek:

Net een paar potjes 1e geweest :+

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Leuk topic dit, om de 3 dagen dezelfde posts maar anders geformuleerd 8)

Het was overduidelijk nog voordat de consoles uitkwamen dat het game aanbod karig zou zijn als je enkel AAA uber titels wilt spelen, beetje loos om daar nu zo over door te mauwen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt waarschijnlijk omdat mensen de replies niet goed lezen. Maar blijkbaar helpt helpt iig ook mijn herformulering niet ;)

17. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Potjandorie!

18. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Child of Light.

Zo net de 2e baas (grote reus) verslagen :9

Ik moet echt meer indie games gaan spelen. Child of Light vind ik echt geweldig man. Wat een sfeer zit er in dat spel. Wil gewoon doorspelen haha 8)

Dacht eerst dat ik het toch niks zou vinden die combat, maar ik vind het juist super leuk.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel vrijwel dagelijks op de PS4 sinds release. :D

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem nu 2 maanden en ik speel ook vrijwel dagelijks.

Deel Deze Pagina