Ja het is allemaal een afweging idd. Laat ook wel goed zien hoe goed alles gebalanceerd is. SMAW vliegt sneller maar doet iets minder damage RPG vliegt langzamer en doet meer damage SRAW vliegt nog langzamer maar je kan hem dus guiden en op grotere afstanden choppers raken als je aim goed is. Nadeel van de SRAW vind ik persoonlijk zelf is dat je een tijdje stil staat als je een chopper ver wilt raken. Wordt dan vaak door mijn hoofd geschoten. Btw over die EOD bot met guns.
Toch blijft de exploit van de Javelin een beetje OP. Kunnen ze fixen door de lock-on langer te maken.
Dan vliegt hij niet verder. Zo kun je een area coveren waar een chopper in vliegt en geraakt wordt. Was ook een glitch voor in het begin van de game. Als je dan in een chopper tegen je eigen chopper aimde bleef hij maar cirkels maken in de lucht.
Ja sorry had het filmpje niet bekeken voordat ik poste. Dacht dat het om iets anders ging. Denk dat het voor stability is.
We hebben zondag nog Heb echt een audio-adapter nodig zeg... Mis m'n TB heel erg Geluid uit de tv is lastig om andere te lokaliseren.
Vaag hoe die ravic met die SRAW richt, ik heb al heel wat choppers ermee uit de lucht gehaald, maar ik houd de crosshair gewoon op het doel. Wat een wazige techniek, lijkt me veel moeilijker zo, maar hij doet het wel hardcore!