Goedenavond heren,
bijgaand de rijdersbriefing voor morgen:
We gaan iets nieuws introduceren, had dit als idee (m.b.t de Seat Race):
Aantal rondes als volgt:
Race 1 - Seat: 27 laps (Pit 6 t/m 9 of 17 t/m 20)
Race 2 - Ferrari: 15 laps (Pit 4 t/m 9)
NOTE: Pit-stop window van SEAT is nog niet zeker. Wil eerst wat reactie weten
• Race 1: Rollende start, na uitkomen laatste bocht mag degene die voorop rijdt beslissen wanneer hij op het gas gaat.
• Race 2 = Staande start.
Note: Mocht het zo zijn dat de lobby het een keer niet doet tijdens het laden, gaan we dit doen:
• Ik noteer de start posities en eventueel de uitslagen van heat 1 (mocht het zo zijn dat hij de 2e heat het niet doet).
• Daar trek ik de gemiddelde startpositie van uit. Dat krijgen jullie te horen.
• Ik start dan de lobby opnieuw op.
• Ik laat jullie 1 voor 1 de lobby inkomen.
• Dan als iedereen er is, doen we 1 ronde rijden en finishen we op de volgorde van de startposities die ik op heb genoemd.
• Voorbeeld: Coureur 1 start gemiddeld 4e; Coureur 2 start gemiddeld 1e; Coureur 3 start gemiddeld 2e; Coureur 4 start gemiddeld 3e.
• Dan is de finishvolgorde als volgt: Coureur 2, coureur 3, Coureur 4 en als laatst coureur 4.
Verder m.b.t. de pit van de SEAT:
• Coureur mag zelf bepalen welke 'rijstrook' hij pakt voor naar de pit-ingang te rijden.
• Coureur is verplicht te melden dat hij de pits ingaat als iemand achter hem rijdt.
• Uitkomen bocht 6 het liefst melden (zie map East Circuit), dan heb degene die er achter rijdt genoeg tijd om zich daarop voor te bereiden om het zo maar te noemen.
Algemeen voor alle pitstops:
• Melden als je de pits uitkom als er verkeer aankomt.
• De gehele pit exit gebruiken, dus niet over de witte lijn heen.
• XBWR bepaalt herstart
• Host: f1freaky
Veel plezier!:b::b:
Klik om te vergroten...