Hahahaah, wtf,... vier!?? Maar mijn X1 raakt ook al aardig vol,....... vind de ruimte echt belachelijk weinig.
Op die manier gaat het wel erg rap inderdaad. En dan ben je ook wel even bezig, 47 GB van de MS servers trekken. Tenzij dat tegenwoordig aardig rap gaat, maar ken tijden dat een demo of update met moeite binnen te halen was.
Lol 47GB en 4 disks (!) voor de 360 versie is belachelijk. Zo'n hoogstaande titel is het nou ook weer niet.
Ja het wordt hoog tijd dat MS eindelijk die external HDD support toevoegt. Ze hadden onlangs gezegd dat het er wel aan zit te komen.
Hier nog niet voorbij zien komen,.... stukje uit de game volgens mij. Spoiler Hier de tweede gedeelte van de Twitch
Zo na het kijken van de gameplay beelden heb ik enorm veel zin in de game gekregen Poe Poe. En geen MP hulde!!!
Ik ook, geen MP is juist cool. Ik haal hem voor de One aangezien ik op de 360 geen zin heb om te kloten met 4 discs, hoe minimaal ik die misschien ook gebruik.
wat is daar nou erg aan? juist een uitdaging om op hard te spelen! dat jij nou perse alles op easy wil spelen..
Zit er wellicht wel Coop of locale Multiplayer in the game?? Dat zou ik namelijk wel een welkome toevoeging vinden.