Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vette trailer!

Dude, er was toch een virus outbreak? Daar is het grootste deel van de bevolking aan ten onder gegaan. Er is geen US Army meer. ;)

Enemy al gezien? Dat vond ik echt zo'n bizarre film, ook leuk om over na te praten met je vrienden dan!

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Borgman (Alex Van Warmerdam, 201:cool:

Het hoogtepunt van de film

Helemaal mijn genre door de mystiek, de metaforen, gelaagdheid, de zeer zwarte ondertoon, maar het is gewoon zó verschrikkelijk slecht. Een soort poging tot David Lynch in Flodderkwaliteit. Tenenkrommend.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Net Goldfinger gekeken. Opzich top bondfilm, alleen jammer van die kleine dingetjes. Die versnelde opnames blijven altijd zo apart om te zien! 8) Die typische videowall opnames maken het wel weer klassiek natuurlijk, net zoals de auto! Verder prima vermaakt met deze bond! :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister de nieuwe Robocop gezien.

Verwachtingen waren heel , heel erg laag maar ik moet zeggen ,... ik vond hem helemaal niet zo slecht :eek:

Ja de opzet is heel anders. In plaats van dat Robocop niet weet dat hij Murphy was weet Murphy dat in deze versie vanaf het begin. En is juist dat menselijke wat de makers willen hebben om hiermee de amerikaanse markt open te breken voor drones. Maar langzaam aan nemen ze hem zijn menselijkheid af (tot het natuurlijk allemaal volledig uit de klauwen loopt)

Op zich vond ik dat best een leuk gegeven, het zit allemaal niet zo goed in elkaar als het origineel maar het is ook niet zo oppervlakkig als ik had gevreesd.

Daarnaast zit dat cynische van het origineel er weer lekker in, met name in de rollen van Micheal Keaton en Sam Jackson die samen het spelletje Bedrijfsleven + Media tegen de Wetgever in de strijd om de publieke opinie heel leuk en overdreven spelen

Vooral Sam Jackson zijn rolletje vond ik echt leuk , een soort parodie op Fox News.

Een ding wat ik wel een beetje raar vond is dat Detroit in de 2014 versie helemaal niet zo fucked up is qua wetteloosheid. Het hele dystopische is een beetje weg,.. de fucked up dingen gebeuren vooral in het buitenland (US die drones inzet tegen burgers)

En dat terwijl het Detroit van nu echt zowat een dystopia is :+

maar goed, dat zal wel zijn omdat ze nu eenmaal voor dat thema van de drones gekozen hebben..

Al met al viel het me 100% mee voor een onnodige remake. Ik zou het zo een 7 geven en zou hem fans van het origineel niet eens afraden. Sterker nog, misschien juist voor fans wel even leuk om te zien waar de verschillen zitten.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wanneer het hoogtepunt vd film is dat er een deur wordt opengedaan sla ik hem maar over denk :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jack Ryan: Shadow Recruit

Een redelijk oke thrillertje. Einde was wel wat overdreven.

6.5/10

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
  8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Eerste reacties zijn ook laaiend positief. Kan niet wachten tot hij in de bios draait.

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Oblivion gezien. Toffe Sci-fi film, de film keek lekker weg. Ik vond de film wel een soort kruising tussen
    Moon en 2001.

Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het meer een mix tussen Wall-E en Mass Effect

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    I, Frankenstein

Vond ik leuk en boeiend t/m halverwege waarin de film aardig inkakte. Desalniettemin dankzij de aardige cgi scenes toch een bovengemiddelde popcorn flick.

Hoef hem echt niet nog een keer te zien...

6/10

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    IGN geeft de film een negen met als enige kritiekpunt dat het verhaal van de mensen wat klungelig is. Maar overall idd op Metacritic nog niet al te best. Ben benieuwd naar de reacties hier erover.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Metacritic..

Sent from my Willem9000

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    On Her Majesty's Secret Service op RTL007 nu!

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik neem dat ook niet al te serieus. Staan vaak genoeg films tussen die laag krijgen en ik vond ze tof.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Another Earth (Mike Cahill, 2011)

Een grote gebeurtenis in een film die juist zeer klein van opzet is. De implicaties van wat er gaande is zijn erg boeiend en wat mij betreft zeer de moeite waard tot en met het einde en ook daarna. Voor mij typisch zo'n filmpje die altijd onder het oppervlak is gebleven en waarvan je blij bent dat je hem toch bent tegen gekomen.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Take Shelter - Beetje langdradig, maar het einde maakte het dan wel weer goed. 7.5

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    The Wolf of Wall Street

3 uur lang genieten

8.5/10

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, die kwam hier laatst ook eens voorbij. Een film die ik anders ook nooit had gekeken. Erg goed ja :)

Deel Deze Pagina