Mwoah zo vaak zeg ik het toch niet? Idd wel met enige regelmaat, maar soi het wordt er ook niet beter op.
Ik had gehoop op:
- Driveclub: nergens te bekennen
- Planetside 2: nergens te bekennen
- Diablo 3: nergens te bekennen (al was dit alleen maar de verwachting van veel mensen dat die redelijk snel zou komen)
- Een toffe Infamous: van Second Son lieten ze tot aan de releasedat bar weinig zien. Tegen de datum aan werd echter langzaamaan duidelijk dat het spel min of meer hetzelfde was gebleven
- Een toffe AC: zie comment Infamous
- Iets meer aan toffe PS+ aanbiedingen dan nu: natuurlijk kan je geen full games verwachten na de eerste maand. Maar ook de indie games die er op te spelen zijn zijn de laatste 2 maanden dikke ruk
De SP van KZ vond ik nog best redelijk. TR def ed was ook nog wel ok, maar weinig memorabel.
Daarnaast lijkt Watchdogs tegen te gaan vallen (al hoop ik dat dat niet het geval blijkt te zijn) en The Order is mooi maar doet denken aan een Gears in de middeleeuwen.
Het is geeneens dat al deze punten los zo verbazingwekkend zijn. Echter het is wel zo dat ik er geen positieve meevallers tegenover kan zetten. Er vallen imo flink wat zaken tegen dat wel.
BF4 heb ik geprobeerd maar de MP is niks voor mij. De SP voelde na missie 1 aan als een truukje wat ik al 1000x heb gezien.
De PS3 had al snel: Heavenly Sword, Folklore, Resistance (deel 1 local co-op
), LAIR (rukgame). Iaw nieuwe games die wat anders probeerden te doen.
edit: Resogun is hier trouwens een mooie uitzondering op. Toffe arcadeshooter.
edit2: Blacklight en Warframe vielen ook tegen...idem voor Warthunder.
Klik om te vergroten...