Ja, goeie vraag. Weet het niet precies meer, maar bij de instellingen kun je iets uitschakelen over automatische taal/land geloof ik. Beetje vaag, maar kan het nu niet checken op de ps4
Eens! Maar toch ben ik best benieuwd naar DLC! Die ga ik sowieso spelen want het was opzich een prima game en meer superpowers is altijd prima!
Don't know, heb de game eigenlijk wel gezien na een playthrough. Stad voelt ook erg doods aan. Het lokt mij in ieder geval niet om de game nog een keer op te starten.
Ik was de game na 3 uur spelen helemaal zat. Prachtige game, maar de gameplay is echt bedroevend saai, in mijn ogen.
Pas als je voor de platinum gaat merk je hoe boring inFamous SS is. Die zijmissies in elke district die je steeds opnieuw moet doen...is toch gewoon lachwekkend Tja, op een schaal van 1 tot 10... krijgt hij van mij een 7.5. Goed, degelijk, maar niet bijzonder. Het spel had zoveel beter kunnen zijn.
Gelukkig, ben blij dat ik niet de enige ben die dit saai vindt. Opvallend, want de eerdere games waren best vermakelijk. Doe trouwens wel alle side missions....
Ergens staat er een optie 'lokalisatie', die kan je uitzetten. Stemmen zijn dan niet meer Nederlands maar teksten/objectives wel, dus dan zul je wel je systeem op Engels moeten zetten.
In de game of in je systeem? (Dat van lokalisatie) of moet je toch je systeem op engels snap t ff niet meer
Ik heb in de game een optie kunnen vinden genaamd 'lokalisatie' die kon worden uitgezet waardoor de stemmen weer Engels werden .
Vorige week uitgespeeld. De story missions waren beter te pruimen, maar toch vond ik Second Son maar een zwakke indruk maken. Ik mis ziel en vooral fatsoenlijk geluid. Ondanks de grafische upgrade vond ik deel 2 op de PS3 een stukje beter.
Ik ben nog vrij bij het begin.. en heb net mn 1e krachten... Maar nu moet ik een basis veroveren voordat ik aan de volgende missie kan beginnen, maar het wil me maar niet lukken... ligt het nou aan mij dathet toch best hard is bij het begin? Of doe ik wat verekeerd?