Ben benieuwd of je de hele game stealthy kunt spelen, zoals die ene video toonde. Zou tof zijn als het echt goed mogelijk is beide play styles te hanteren.
volgens de laatste geruchten zou de SP 20 uur in beslag nemen, maar er is een zeer grote replay waarde als je de makers mag geloven zie bron http://inthegame.nl/nieuws/tweede-p...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ik denk get wel, ik denk dat om alle perks te halen 1 perk is 1 style en manier om te spelen en playthrough
he, waarom wordt mijn reactie eruit gehaald? wat is dat voor zielig gedoe hier, ik zeg toch niks geks?
Wil niet heel vervelend zijn, maar zover ik kan zien is er niets verwijderd. (En ik geloof dat ik toch alles wel kan zien op 't forum...)
kan dat eigenlijk vraag ik me af.. een reactie niet plaatsen doordat ie grof is of omdat je iemand afzeikt? volledig offtopic, i know..
ik heb wel liever 6 uur goede en gevarieerde singleplayer als 10 uur doelloos door levels dolen.. co-op hoeft van mij ook niet en ben erg blij met sp only. geen mp is een zegen, waardoor ik oude games als Singularity die ik heb gespeeld nooit meer zal completen, toch jammer
Nee het is bijv als je veel stealth kills je maak met je mes heb je na een een tijdje de throwing knife unlocked. Beetje zoals skyrim is het geloof ik hoe meer je een bepaalde actie doe hoe verder je er in upgrade.
Beter Mass Effect als voorbeeld gebruiken met de skill kills die je daar moest maken. Kon je ook nog eens 75 keer je game reloaden vlak voor een vijand en je had aan het eind van je eerste PT meer dan de helft van je achievements al binnen. Dat was een optie die in het spel zat, maar kon ook wel eens een bug zijn.
thanks. ga zo ff checken PS4 footage EDIT: die gozer kan er echt geen reet van. In tien minuten al 4 keer dood gegaan EDIT: weer dood binnen 1 minuut EDIT: en weer een keer. Haha. Die comments in die chat. EDIT: Kijken er nog meer members? Die gozer kan er werkelijk GEEN REET van. Onbegrijpelijk dat ze zo iemand laten spelen. Hij komt niet eens verder dan het eerste stukje
Twijfels met deze game. Het stijltje spreekt mij zeker aan. Met health/armor-aanpak voelt het wel weer aan als klassiek iets uit wolfenstein. Hoop alleen dat het verhaal heeft en wat diepgaande gameplay. Ben bang dat het zo'n standaard shooter gaat worden met een neonazi's en robots settings. Wil de game preorderen bij psplus maar daar doen ze vast en zeker niet 24-uurs garantsie he!?
Dit is ook wel bizar. Zeker voor een SP game. Wolfenstein: The New Order is unplayable without that massive patch installed