De tip om domination te doen is een goede. Ik kreeg toen ook meer grip op de game en de mechanics. Ik had daarvoor alweer 2 jaar geen MP titel meer echt gespeeld. De carbines zijn voor alle classes en allemaal wel goed eigenlijk. Maar geen zorgen, uiteindelijk kom je er wel die stijgende lijn kwam bij mij ook pas na 20/30 uur.
De CZ-805 is een fijn wapen, Je unlockt hem laat maar tis zeker de moeite waard Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
50,- voor alle DLC tegelijk, anders 15 eu per map-pack. PSN? Dan kan je je tegoed opwaarderen met iDeal of Paypal o.a.
Dat is even afwachten. Vind het wel cool dat ze het doen. Want in real life is het ook een urban combat sniper rifle. Misschien is de snelheid van de kogel niet extreem langzaam zoals bij andere sniper rifles met een supressor. En volgens de stats schiet die ook het snelst van alle sniper rifles. Dus voor urban combat en medium range kan die best goed zijn.
Sup haalt er 300ms standaard al af. Deze gaan ze echt niet maken dat hij een hoge velocity heeft. Doen ze dat wel is het meteen nerf. Vorige sniper was ook al useless. Standaard DMR was al beter. Gaat m dus niet worden deze.
Juist, die was awesome en ASval in bf3 met extended mags was ook awesome. Alhoewel daarvoor nog beter door die enorme headshot multiplier. Asval in bf4 vind ik nu te kort doen. Vooral een CQB wapen, maar 2 kills met 1 mag is zeldzaam en 3 is niet te doen.
Beter dan weer een standaard sniper rifle die alleen maar weer degelijk is. Vind het wel cool dat ze zo type wapen dat bestaat erin stoppen. Zat volgens mij ook in MOH Warfighter. Zeker voor urban combat kan wel best wel een leuke sniper rifle zijn naast de M40 bijvoorbeeld die ook meer voor medium range is. Niet dat ik het ga gebruiken. Snipe echt nooit. Maar wat aparte wapens is altijd wel cool. Zoals met de ASVAL (ook al is die crap in BF4 helaas.)
Geen flauw of het DLC is zowel is het niet in 1 DLC, maar meerdere want zie die motors best veel. Ze zitten er iig wel in ja
Als je Premium lid wordt, zit de DLC daar in. Misschien uiteindelijk beter/goedkoper als je Premium member wordt. Hmm, hoe lang is Premium eigenlijk geldig? Een jaar? Tot de volgende BF?
Premium geldt gewoon voor BF4. Dus als jij 10 jaar lang BF4 blijft spelen, heb je 10 jaar lang Premium voor BF4. Zodra BF5 uitkomt moet je daarvoor weer opnieuw Premium aanschaffen.