Dit spel is echt zo slecht geoptimaliseerd op de pc Ik kan bijna elk spel wel goed spelen, maar dit spel lagt aan alle kanten man. Zo zwaar kan dit spel toch niet zijn:{
Uhu waarschijnlijk installeert ie het hele spel met restricties dan (zoals een trial voor een xbla ook werkte)
Deze. Game. Is. Niks. Ik downloadde het voor die coop gamemode, maar dat was er niet eens. Heb 2 potjes domination geprobeerd en ging beide keren 3-1 maar gadver wat is het lelijk, ongeïnspireerd, saai en zaaddodend. Laat maar lekker links liggen
De MP is echt een droeftoeter van een MP, maar de campaign vind ik toch wel erg leuk weer. In ieder geval een stuk beter dan die van Battlefield 4.
Daar vond ik het juist andersom ;-) Waar ik keer op keer het gevoel had bij Ghosts dat het dezelfde setting was als alle andere cods, vond ik BF4 sp erg verfrissend!
Mensen bekend met Gamebattles hier? Zojuist tegen nummer 3 van Europa gewonnen op S&D. Potje erna ook tegen top50 team gespeeld. Staan 5-4 achter (gaat tot 6) op Search and Destroy Octane. Ik ben in mijn eentje over tegen de vier tegenstanders. Check de video voor de rest. https://www.youtube.com/watch?v=I0svupiutkw Al het gehaat op dit spel snap ik niet. Wanneer je eSports regels speelt (kan ook online) heb je gewoon goede maps met goede wapens en regels. Duizend keer leuker dan een Titanfall waar je zonder moeite k/d van 3+ haalt. Jammer dat dit spel zo hard gehaat wordt, want competitief gezien is COD veruit het beste van de nieuwe spellen.
Ik vind het ook gewoon een tof spel hoor, maarja... Lekker gedaan trouwens? Hebben jullie nog met 6-5 gewonnen of verzwijg je dat bewust?
Dat ben ik in al mijn enthousiasme vergeten te vermelden. Ja een teammaat pakte een 1v1 met een knife haha. Kwamen goed weg uiteindelijk. Als we hem nog hadden verloren was het extra zuur na zo'n ronde. Wel geluk want die laatste van 'de clutch' had gewoon op top pawnshop/diner moeten blijven...