De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    De bloatware van Oppo vakt reuze mee! Er staan alleen een paar widgets op je bureaublad maar die kun je zo verwijderen.
    Verder is de Color OS zo anders dat het bijna nietop Android lijkt!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Oneplus One wordt ook binnenkort aangekondigd. Tot nu toe is volgens mij bekend dat het toestel 5,5 inch/1080p, 3GB ram, Snapdragon 801 gaat krijgen en minder dan €350 gaat kosten en op Cyanogenmid gaat draaien. Kan ook best een interessant toestel worden

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zeker! Ik wist niet dat hij zulke specs had!

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jammer dat die toestellen zo groot moeten zijn. 5" voor een telefoon is al meer dan genoeg voor mij :mad:

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geen slecht debuut :) Maar inderdaad, levertijden zal wel een probleem vormen. Maar het kan dus wel goedkoper blijkbaar, en flink ook...

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Telefoon is in eerste instantie ook invite only volgens mij (geen idee hoe dit precies werkt)

edit//staat zelfs in het artikel :+

Qua uiterlijk leuk en de specs zijn ook gewoon top. Enige minpuntjes zijn voor mij de grote en het niet ondersteunen van 4g op Vodafone en KPN netwerkten. Volgens mij lopen toch veel van die sim only providers via KPN toch?

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, op invitation ;-)

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Mijn vader wil graag zijn eersye smartphone. Welke zou een goede (goedkope) beginnende smartphone zijn? In de winkel raadden ze meteen galaxy s4 mini aan. Maar die is te prijzig voor hem aangezien hij graag alleen zijn mail wilt ontvangen, want van apps gaat hij toch nooit wat snappen.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vorig jaar mijn S4 van een speaker laten donderen, nog geen 20cm hoog. Kwam volledig op het scherm terecht en dus dikke barst van boven naar beneden. Het hele gebeuren heb ik hier al verteld. Ik ben een tijdje terug eens wezen kijken bij van die reparatiewinkels in Groningen en het kwam tussen de 150 en 200 euro te zitten.

Toen vertelde mijn broer me ineens dat ik dit kon verhalen bij mijn inboedelverzekering. Vandaag contact opgenomen ermee en ja hoor, het zit inderdaad in mijn pakket. Ik ben er mooi op tijd mee, want dit gaat binnenkort wel gewijzigd worden en dan zal het een eigen risico van 100 euro bedragen omdat ze te vaak dit soort meldingen krijgen. Een bedrijf genaamd Replacedirect haalt de foon morgen op en gaat het scherm vervangen en binnen een week heb ik hem terug. Wel handig om mijn sim en memorykaartje er effe uit te halen zeker he?

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ah das minder. Heb je nog geluk.
    Ik zou zeker even je SIM en SD kaartje eruit halen. Hebben ze niet nodig. :)

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zelfs batterij hebben ze niet nodig. Er wordt altijd verteld om zo min mogelijk mee te sturen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijk. Dan komt dat helemaal goed. Ben echt gigantisch blij. Zeker omdat het zo'n duur en mooi ding is en dan heeft ie zo'n gigantische barst. Heb er nu een simpel HEMA beschermhoesje omheen zitten, maar zodra hij terug is ga ik voor een echt goede.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig.

Vrijdag 9 mei werd mijn S4 opgehaald door Replacedirect en heb net een mailtje binnen dat hij alweer verstuurd is. Ik kreeg een email dat de digitizer was gebroken en ik neem aan dat ze het scherm ermee bedoelen. Hoe dan ook, dit is echt megasnel. Deze week gelijk een goede beschermhoesje halen, want dit mag niet nog eens gebeuren. Zou dat echter wel het geval zijn, dan zit dit gewoon in mijn verzekeringspakket.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De digitizer is het gedeelte voor het display die de vingerbeweging ziet.
    Bij veel smartphones is de digitizer en display 1 unit.

Netjes dat het zo snel gaat !

Moet met mijn iPhone 5 langs de T-Mobile want ik kan geen reparatieverzoek via de website indienen :mad:
    Wil de homeknop en de accu gerepareerd hebben voordat garantie verlopen is.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Iemand een idee (of gerucht) wanneer de One+One breed beschikbaar komt? Ik las einde van Q2, wat dus eind volgende maand is. Maar later las ik weer dat hij dan pas op invite basis redelijk beschikbaar is..... Jammer dat het zo lastig te produceren blijkt voor de makers... wat een top telefoon is dat. Ik hoop hem snel te kunnen bestellen!

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bij mijn Galaxy S4 is de chroomrand langs het scherm aan het schilveren/afbladeren (goede bouwkwaliteit Samsung, niet dus!).

Weet iemand een manier om dit bij te werken/te verfraaien?

Deel Deze Pagina