Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister nog even BF4 gedaan. Awesome kill in een tank, van flinke afstand ( met luck ) chopper uit de lucht geschoten haha. Heb ik toch wel gemist zulke dingen :+

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vid or it didn't happen :+

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goddamn wat blijft het toch een vet spel zeg, gister uit het werk wat frustraties weghalen. 21-2 en 44-18 en 24-5 gespeeld.

Als het lekker loopt is het echt fantastisch.

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja inderdaad. Gister lekker wat voertuigen opgeblazen met c4. Geeft een lekker gevoel als het lukt en zelf nog in leven blijft.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Then it didn't happen :'-( Helemaal vergeten op te nemen |:-

Op welke classes krijg je allemaal C4?

En hoe kan het dat de game soms mijn classes niet onthoud? Dan verander ik een class en bij de volgende game moet ik het weer aanpassen?

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Support en recon (sniper)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de enige reden dat ik nog speel. Als je eenmaal een goede server hebt en met vrienden speelt is het geweldig. Loopt het niet stop ik er ook direct mee.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit heb ik dus niet. Ook met geen enkel spel haha. Als het niet loopt, ook niet met een groepje dan ga ik gewoon zoeken waardoor het leuk word. Vorige keer werden ik en 3 maten echt afgeslacht, van server gewisseld en werden weer afgeslacht, het ging echt niet.

Toen hebben we allemaal een quad gepakt en zijn gaan racen van punt naar punt in conquest om te cappen en puur wie sneller was dan de ander en niet dood ging etc. Super grappig elkaar beuken en dan uiteindelijk toch in de top 10 staan omdat we alles capte haha. Wel 3 kills om 19 ofzo maar goed was wel leuk haha:+

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Cool, daar dacht ik gisteren ook nog aan. Ik was voorheen altijd Engineer maar dat gaat wat vervelen omdat ik toch vrij weinig met voertuigen doe. Als Asault ben ik dan voor het team nuttiger. Had ook een aantal keer toen ik wilde reviven dat het lichaam verdween voordat ik kon reviven, dus zo'n timer zou wel handig zijn :)

Van de week wil ik ook wel even joinen met een squad en samen knallen!

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil ook wel keer in een XBW squat :D Maar kan toch maar met tops 6 mensen samen spele? Iig als je squat aanmaakt en daarin joined?

11. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik voeg mensen toe tot mijn vriendenlijst die leuk samenspelen, nu zijn er altijd wel lui online waarmee ik dan in een squad ga, en zo is bf4 echt superleuk...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik word niet afgeslacht, ik slacht af :+

Gaat om dat de als de game niet goed loopt. Dan zoek ik een andere server. Maar als ik al 5x van server heb moeten wisselen heb ik al geen zin meer.

13. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was gisteren op Shanghai bezig toen schil1 joinde van het forum. De drie maps erna telkens samen bovenaan, en een paar keer ace squad met (volgens mij) een paar randoms. Ook die potten vrij dik gewonnen. Scheelt echt enorm als je een beetje samenwerkt en niet elke keer achter iemand aan hoeft te rennen om ammo te krijgen. Stuk leuker zo.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat Rivanov zegt klopt wel. Sinds ik met Hybrid, Rivanov en een stel andere spel gaat het stukken beter. Hogere scores en sublieme communicatie. Hybrid ramt even een aantal termen eruit en je begrijpt precies wat er aan de hand is :+ "Lockers! Lockers!"

Zo, headset adapter besteld. Kan ik eindelijk weer een beetje genieten van een beetje geluid :+ Enige probleem ... m'n talk-back kabel van m'n TurtleBeach X12 is naar de knoppen. Zijn die ergens te bestellen?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha lol. Ja dat komt een beetje van BF3 Metro. Speelde daar soms wel wat competitie matches op met wat gasten. En alles heeft dan een makkelijke naam. Lockers, ticketbooth, ATM. Beter dan "rechts". :p
    Zo kan je het op iedere map wel doen. Zelfs Rivanov leert het. Hoorde gister "receptie" op Hanai van hem. :+
    Het is dan wel gelijk duidelijk.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe kan het dat ik op battlelog niet kan inloggen? Ik gebruik emailadres waar mijn XBox One ook op staat? Maat van mij had het erover dat hij moest inloggen met BF opstarten maar dit kan ik me niet herinneren

edit: is al gelukt. Heb PW veranderd.... Zal ik vanavond ook wel op de One men PW moeten aanpassen als ik BF opstart -_- niet aan gedacht.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wordt steeds moeilijker om de game niet op de X1 te kopen en met jullie te spelen. Enige reden tot nu toe is dat ik geen zin heb om nog een keer premium te kopen.

Je moet met je origin account inloggen.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Why?
    Heb zat mensen van dit forum op de ps4 die ook bijna dagelijks spelen?
    Wat is je gamertag?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb 2 Origin accounts. Aangezien 1 automatisch via de mail ging waar mijn Xbox One op staat en de ander voor mijn PC games. Heb mijn PW veranderd en toen lukte het wel.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tsskkk! PS4 is vergeven met de try-hards man. Koop toch een ekte console! :+

Deel Deze Pagina