Heb jou anders ook al een paar weken niet meer online gezien Servantes? En koop eindelijk eens een headset die werkt. Denk dat het bij Gforce vooral ligt aan zijn tijden dat hij gamed...zie hem savonds zelden BF spelen.....toch? Speel bijna elke avond wel BF4 met een vast groepje (ouwe) gasten. En ja, dat scheelt zekers.
Ja heb net operatie aan mijn rug gehad en zit op de volgende te wachten. Vaak lig ik in de avond al KO door de inspanningen overdag
Mijn 'normale' Origin account is niet gekoppeld aan mijn gamertag. Ik weet niet waarom, maar dit is aan een ander email adres gekoppeld waar ik niet bij kan. Zou EA dit kunnen veranderen in mijn normale emailadres zodat ik ook gebruik kan maken van Battlelog?
Heb vanavond ook wel zin om ff een paar potjes te knallen. Roidz en Neptasth, ik heb jullie alvast toegevoegd als vriend.
Ja weet ik niet heb dat aleen als ik in de party van jullie zit Zal volgende keer nog wel keer proberen kijken of beter werkt. En ik heb de Wireless Stereo Headset 2.0 Dat is gewoon die nieuwste die in feb uitgekomen is.
Damn, weird....we horen je in het begin wel, maar na een paar tellen val je weer weg...Er zijn er 2 meer die ook die headset hebben, en die hebben er geen last van...Hoor je ons ook niet of dat wel?
Ja ik weet het ineens komt hij met de melding over de nat restricties maar me nat staat gewoon op type 2 zoals bij iedereen in me lijst. En ik hoor helemaal niks meer dan terwijl als ik dan naar een andere party ga heb ik nergens last van verder, maar ligt ook niet aan de headset verder die werkt perfect.