Wat vinden jullie van Tomb Raider Definitive Edition? Zit eraan te denken om het te kopen. Op dit moment is er nog niet echt heel veel boeiends voor mij op de PS4, maar dit spel lijkt me echt wel gaaf.
Kan niet een outlast topic vinden dus post ik het maar hier. die dlc uitgespeeld.... wtf.... Spoiler die kerel die kerel die mensen doormidden zaagt zodat ze op vrouwen lijken ofzo was wel echt te erg. De dlc is wel beter dan het spel zelf.
Spoiler vond dat juist super gaaf gedaan, kreeg de hele tijd echt het gevoel van 'ik moet maken dat ik weg kom'
pc Ja dat wel. Spoiler t' zou wel vetter zijn geweest als je hem(als die hangt) nog effe een stok in z'n kop duwt ofzo. is die vet op de ps4 dan?
Om toch even aan te tonen dat ik niet altijd negatief ben over al die kutgames op de PS4 1 van de eerste Morpheus games is aangekondigd! Meer op: http://blog.us.playstation.com/2014/05/13/among-the-sleep-coming-to-ps4/
Kevf! Heb je Octodad al geprobeerd? Dat is niet een deeltje zoveel en best wel origineel En we hadden het kunnen weten, gelijk een horror game. Weet je wat ik wil? Endless Ocean met Morpheus.
Ok, dat had ik misschien beter vooraf kunnen controleren. Volgens mij niet, helaas. Staat er zelfs bij dat het uniek is!
Mja, het is ook niet voor iedereen. Het is een melige, unieke game. Ik zal het niet iedereen blind aanraden, maar als je op zoek bent naar iets wat anders dan anders is zit je met Octodad iig goed! Kijk maar hier!
Die morpheus game? Meh Ik vind morpheus juist nog niks op dit moment. Ik wil eerst concreet zien hoe het gaat worden etc voordat ik een vreugdedansje kan doen bij nieuws erover. Vind het wel vreemd dat jij daar dan wel positief over bent alhoewel.. zo vreemd is het ook weer niet eigenlijk