Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe ik het zie, die footage van 2012 was PC, je moet die footage dan ook gaan vergelijken met wat een top end pc gaat bieden, als dat minder is dan mag je echt spreken als downgrade.

Het is gewoon teleurstellend dat de Next-gen consoles lang niet zo krachtig zijn als men hoopte.

Dr word ook teveel gefocussed over die 1080p en 60fps, al zouden ze dat wel doen, dan ziet pc er alsnog weer net wat beter uit, dat blijf je gewoon houden. Omdat er bijv HBAO+ in zit wat consoles misschien niet doen.

2. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zoveelste game die technisch gezien de belofte niet waar maakt. Echter, dit is wel het meest extreme geval. Game gaat er bij lange na niet zo uitzien als de reveal van 2 jaar geleden. Half jaar uitstel is kennelijk niet in het technische gedeelte gestoken. Begin het gevoel te krijgen dat de game eigenlijk een iets mooiere PS3/X360 game is, ipv een echte nextgen game. Met andere worden, de zoveelste cross gen game. 900p is ver van belofte, maar 792p is echt een hele klap van belofte. Game stond in pre-order, maar wacht nu eerst de reviews af.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vraag me ook af waarom ze een half jaar extra de tijd hebben genomen, zou het dan toch stiekem zijn om de sales van ACIV niet in de weg te lopen?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft met de sales van ACIV en GTA V te maken gehad, wat Ubi marketing technisch ook zegt, dit is de echte reden geweest. Een ding staat wel vast, we weten in ieder geval dat the Division het ook niet gaat worden wat we hebben gezien.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ben benieuwd hoe het er op de PC uitziet. Wellicht kom je dan op de graphics die ze beloofd hebben.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ga het spel anders eerst even allemaal spelen... en dan je mening geven.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ach, bij de reveal 2 jaar geleden is geeneens een platform genoemd.

Zolang de game leuk is en er acceptabel uit ziet voor op een ''nextgen'' machine vind ik het allang prima, en de laatste trailers zien er wat mij betreft prima uit.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    900p is geen ramp, en 792p ook niet (zie bij BF4 op PS4 en Xbox One). Tuurlijk hadden we allemaal 1080p60 of 1080p30 verwacht maar het is en blijft nog steeds een cross gen game

MAAR, en dit vind ik wel een belangrijke maar

dan moet die 30fps wel echt rock solid zijn EN ik wil dan ook wel effecten en belichting van het niveau Second Son zien.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Word voor mij steeds aantrekkelijker om voor de PC versie te gaan.

Die steady 30 fps gaat inderdaad heel erg belangrijk zijn. Die beelden die ik heb gezien halen qua effecten en belichting niet het niveau van Infamous (voor zover ik heb kunnen zien). Hoop snel wat duidelijke gameplay footage van de verschillende versies te zien.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dit gaan een hele interessante game worden voor een digital foundry analyse

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht ook dat het niet meer dan een mooie versie van de 360/PS3 game is. Het is ook niet meer dan een crossgen game, en dat zie je ook. Zo mooi is het inderdaad niet en als Ubi niet zo tof had gedaan bij de reveal dan was er niets aan de hand geweest.

Toch verwacht ik dat deze game er draaiend in mijn PS4 meer dan prima gaat uitzien, maar het niveau van Infamous SS gaat niet gehaald worden. Dat hoeft ook niet (nog niet), want we zijn nog in de overgangsfase.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En InFamous haalt het bij lange na niet voor wat betreft de dynamiek in de stad incl. alle inwoners.

Voor zover bekend van W_D dan.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb eigenlijk al een hele tijd geen interesse meer in deze game :p

Wel gewoon reviews bekijken en misschien dat ik de game een keer haal voor 20-25 euro dan (of van iemand hier overkoop) :+

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik haal em wel direct. PS4 staat nauwelijks aan.

En hij toen bij bol voor 43 euro te bestellen :D

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik haal hem ook wel, al is het alleen maar omdat ik sinds de kerst geen nieuwe game voor de Xbox One heb gehaald. Ben blij dat er eindelijk iets nieuws voor uit komt :9

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Beetje een kevf reactie :+. Er is meer dan genoeg uitgekomen. Misschien niet waar jij interesse in hebt, maar het is er wel.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik merk dat ik met current gen games niet zo goed meer kan oordelen aan de hand van trailers en youtube filmpjes enzo

vond bijv Second Son er vooraf ook niet geweldig uitzien

maar dan thuis op eigen tv met volledige framerate, resolutie, kleurdiepte etc etc waren de effecten plots wel heel erg mooi

het word tijd dat alle trailers ook echt in de native res en op de juiste framerate te zien zijn (zonder dat je van die volledige captures moet downloaden en op je tv moet afspelen)

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat de gameplay gewoon boeiend is, ik had sowieso al niet té hoge grafische verwachtingen omdat het een crossgen game is, AC IV was mooi maar niet echt bijzonder of zo, zo zie ik dit ook.

Deel Deze Pagina