Een goed moment om één van de bazenscenes uit seizoen 1 op te halen, wat toch nog altijd veruit het beste seizoen was IMHO.
Oké, begin was meh... alles met Tyrion was geweldig. De laatste paar shots, met de steeds hardere muziek (dat deuntje ook ). Nice! Kan niet wachten op volgende week.
Die stem en die blik ook toen: Spoiler Hij zei: I wish to confess! Golden Globe aub voor dat hele laatste stuk!!!
Die stare contest op het einde was ook epic. [yt]EYBAMxJecLI[/yt] Oh, Spoiler Stel Tyrion kiest Jaime/Bronn/Oberyn of wie dan ook en die vecht tegen Jaime/Mountain of wie dan ook. Dan gaat er dus één van die ridders dood, maar stel dat Tyrions keuze verliest, word hij ook geëxecuteerd? Als Tyrions keuze wint, dan sterft alleen de tegenstander?
Spoiler Ik denk niet dat Jaime voor Tyrion mag vechten want als Jaime dan verliest wordt de familie naam niet doorgegeven, en dat zou Tywin nooit goed ivnden.
Maar Bronn: Spoiler Heeft Tyrion ook genaaid toch met Shae? Op de boot gezet, uhu. Tywin/Cersei zal wel weer met de centen hebben gegooid.
Plus: Spoiler Ik vond hem erg vaag toen hij Tyrion vertelde dat Shae op de boot gezet was. Maar dan zal hij wel niet voor Tyrion gaan vechten. Dan blijft er weinig over. Jaime misschien. Ik hoop stiekem dat Oberyn gaat vechten, want hij is baas, maar die heeft weinig reden om Tyrion te helpen. Behalve dat hij volgens mij ook gelooft in zijn onschuld. "Did you do it? Did what? Did you fuck him like it was his last night?"
Spoiler Ik kan me niet voorstellen dat Tyrion dit niet overleefd, zo ontzettend veel onrecht wordt hem aangedaan, hij mag toch wel een beetje een meevaller krijgen? Stomme GoT waar niemand zijn leven zeker is
Trailer, van dit seizoen bedoel je? Gelukkig heb ik die niet gezien iig Maar wel jammer dat ze dat soort belangrijke dingen in een trailer zetten