[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand een link naar een zoo deck? via headheart kom ik er een stuk of 4 tegen. en die zijn allemaal nieuw. en op ice viens zie ik maar 4 decks maar geen zoo.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok bedankt. maar alle classes hebben dus een zoo deck. ik dacht alleen de hunter=jager, jager jaagt op beesten, veel beesten in kooien is een dierentuin, dierentuin=zoo. lekker geïnterpreteerd weer door mij.
    maar bedankt voor de site.:thumbs:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee Zoo is echt Warlock. Werkt vooral goed omdat je kararten kunt pakken met je hero power. Als je geen extra kaarten pakt zit je in turn 2/3 al met een lege hand. Je legt veel kleine minions neer die vaak getrade worden. Doel is dus om neer te blijven leggen en daar heb je kaarten voor nodig. Ook voor kaarten zoals Imp, Doomguard en Soulfire moet je kaarten dicarden. Ook hiervoor moet je extra kaarten hebben of ze spelen als je hand leeg is. Dat zal met Imp en Soulfire moeilijker zijn.

Andere classes hebben een andere synergy om te werken. Hunter speelt bv vaak combos voor de kill. Buzzard, Hyena, Unleash the Hounds, Highmane werken bv allemaal goed met elkaar. Als ze dus over Zoo spreken dan is het een Warlock Rush deck.

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel zelf erg weinig met Warlock. Vind de decks ook niet leuk om te spelen. Eigenlijk geen enkel rush deck. Af en toe combo, maar control ftw :)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kijken jullie ook streams op twitch? Soms check ik lifecoach, wat n baas!

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk zo'n mage nuke deck, 6 wins achterelkaar :)

't is wellicht een quasi cheat deck maar als ik met "normale decks" speel dan kom ik vanaf turn 6-7 ook alleen maar legendarys etc tegen _0/
    Dieptepunt was gisteren, 3 legendarys achterelkaar verwijderd met removal of minions, komt er gewoon ook nog een king krush als 4de minion.... daaaaaaag

Verder is 't wel een frisse speelstijl hiervoor speelde ik altijd een control deck en nu ga ik gewoon steeds voor de enemy hero _O_ heerlijk dat zo'n enemy alleen maar wil surviven en niet echt bezig is met combo's maken etc

Laatst bewerkt: 16 mei 2014
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan geen Hunter deck verzinnen wat King Krush speelt en nog 3 legs?

Speel je arena met Mage btw? Anders speel je tegen niet zo hele goede spelers of decks. Mage decks zijn alleen goed in arena. Als ik nu tegen een Mage moet spelen weet ik al dat het een instant win is :)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    yup, maar vanaf rank 14-15 zie ik het heel vaak. Soms ook twee leg drops tegelijk, en dan denk ik van "ja fuck en zelf heb ik in totaal maar 2-3 legendarys"

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Was trouwens laatst ergens gelekt dat de nieuwe adventure 15euro ging kosten/ 500 gold.. lijkt me een hele rare prijsstelling maargoed.
    Ik save alvast 500G voor het geval dat. :)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    5 wings, eerste wing is gratis en 500 gold per wing. 15 euro voor alle 5 neem ik aan.

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    15euro voor alle wings.. sold! :)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Denk dat ik ze gewoon voor gold koop. 500 per week lukt me wel. Beetje arena runs doen kan leuk zijn :9

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik kom nooit verder dan 6-3 soms een uitschietertje maar ook soms 2-3 :mad:
    Gebruik je altijd een tierlist?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Fucking servers weer down. :emo:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja las iets dat mensen niet konden inloggen. Ik kom er wel in maar kan geen matches vinden.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb "Closed. Your game timed out...". Heb niet heel veel tijd om te spelen dus dit soort dingen zijn dan extra irritant.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Paladin zo hoog, ik begrijp het niet. Speel honderd keer liever tegen een pally dan een mage. Tegen een palladin kan je nooit verliezen als je een sterke early hebt en z'n board blijft clearen. Pally probeert je te snowballen. Mage daarentegen cheat gewoon wins met haar flamestrikes , frostbols, fireballs en polymorphes. Een turn 4 water elemental is ook niet te verslaan en net zo sterk als een true silver.

Deel Deze Pagina