Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jep, dat had ik al door toen de tutorial het zei, maar desondanks bleef het na het veroveren van het schip met 65 metalen, 0/70 in die missie.

2. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uitgespeeld. Wat een bazengame, zo veel beter dan het gedrocht ervoor. Einde was ook imo wel AC waardig. Vond het erg tof gedaan allemaal. Alleen één ding vind ik nog meer dan fucked: Die Legendary schepen. 8) De eerste op het nippertje. 8) Voor de rest hele gave wereld, maar me dood geërgerd aan de land missies. Die naar het einde toe waren best wel tof, maar damn, merendeel was echt kut. Deze game verdiend zeker wel een 8, waar het vorige deel niet hoger mag krijgen dan een 5. :cool: Heb nog best veel te doen.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inmiddels een tweede legendary schip tot zinken gebracht. Die linksonder, wat imo de makkelijkste is van het stel. Ik heb de overige twee ook al geprobeerd, maar vooral die duo schepen zijn kut. En dan die laatste nog, die niet alleen erg sterk en snel is, maar ook lekker op je in blijft rammen en knallen.

Verder heb ik misschien nog wel meer een hekel aan die onderwater hollen van Smokkelaars. Ik heb bij die van zo net geprobeerd via de rotsen er te komen, maar dat gaat dus niet op. Het was een scheepswrak, maar dat is niet de enige reden dat ik ze kut vind. Je hebt ook totaal geen wapens, iets wat eerder frustrerend werkt als je ook nog eens geen hand voor ogen ziet en je echt jezelf moet redden. Ok, kan uitdagend zijn, maar door dat je geen flikker ziet werkt het eerder frustrerend. Dat kan beter in een volgend deel.

Ben nu vooral aan het verzamelen en al mijn schepen op pad sturen. Meestal doe ik eerst de zeeslagen, maar nu alleen de noodzakelijke aangezien ik een Man o War ben kwijtgeraakt. Daar had ik er 2 van.

Wat ik trouwens wel erg jammer vind van buiten de Animus is dat je wel voor 15 computers een achievement krijgt, maar niet als je ze allemaal hebt. Die plaknotities precies hetzelfde.

Al met al wel een heel vermakelijke game, maar toch op momenten ook behoorlijk frustrerend. :'-(

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heerlijk die semi spoilers overal.

;-)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hehe ja, maar het zijn de verhaal dingen die ik wel in een tag zet. Die noem ik niet een spoiler, het is gewoon een game onderdeel. Iets wat je ook zo vaak terug ziet in trailers of verslagen over een game. Dingen over het verhaal, of verhaalmissies noem ik echt spoilers.

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar ik hoefde de locatie van de legendary ship niet te weten hoor... Ook niet wat er daarna gebeurt met een legendary encounter.

Vind het veel leuker om het zelf te vinden.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat snap ik, zal het wel even in een spoiler zetten dan. ;)

8. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nu ook AC BF aan het spelen en ben nu terecht gekomen in het water! maar ik snap niet hoe en wat, ik ben telkens dood! als ik 1 boot aanval, krijg ik er meteen 5 op mijn kop! ik weet niet waar ik naartoe moet en zo... in de stad vond ik het nog te doen... maar dit piraten gedoe hangt echt mijn kl*ten uit!

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [yt]Hgts9u56ZS8#[/yt]

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol. :D

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :lol:

Abstergo: 'making it the second most evil game company in the world'
    *picje van EA*
    _O_

12. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Iemand alle legendary ships al verslagen? Ik probeer een platunum te halen. En voor de single player misssie is dat de enige die nog moet. Daarna ga ik pas beginnen aan multiplayer

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die 2 in het zuiden heb ik kapot kunnen schieten en laten zinken. Die 2 in het noorden zijn kut om meerdere redenen bij elkaar. :mad:

14. BullFinch85

Leuk Bevonden:
    27
    Dan begin ik wel in het zuiden. Heb ook al filmpjes gekeken met wat tips, maar ben bang dat ik erg gefrustreerd ga raken.

Heb al een aantal pogingen geprobeerd, maar ze waren niet erg succesvol.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Begin maar rechtsonder is mijn advies. ;)

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd ;-)

Is volgens mij de makkelijkste...

17. BullFinch85

Leuk Bevonden:
    27
    Ja het is gelukt! Alle vier vernietigd. Onderin was inderdaad het makkelijkst

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik dacht bij die rechts onder in aan Pirates I, de film. Kut, dat word moeilijk, maar had hem in nog geen 5 minuten neer. :+ Die double trouble is kut, maar vind die zwaar gepantserde, die zo onlogisch ook nog erg wendbaar is, helemaal kut, die ramt je halve schip aan schijt als die je ook maar een beetje raakt. 8)

19. BullFinch85

Leuk Bevonden:
    27
    *SPOILER lukt me niet helemaal op de mob....

En nu vol aan de bak in de multiplayer. Hopelijk binnenkort mijn eerste platinum

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  20. XboxOneGamer

XboxOneGamer Guest

Wanneer ben je helemaal klaar in een stad?
    heb nu in Havana alle viewpoints, music dingen, manuscripts en chests gedaan. Al die vakjes die je in het begin ziet, staan op groen (vinkje) Want wil stad voor stad werken..

Deel Deze Pagina