http://harmonixmusic.com/blog/why-harmonix-brought-amplitude-to-kickstarter/ Is er niemand hier met een grote zak geld? https://www.kickstarter.com/projects/harmonix/amplitude Ik kan het gewoon niet geloven dat juist deze KS zo veel moeite heeft om het doel te halen
9 dagen nog te gaan en het zit niet eens op eenderde van het bedrag dat ze willen ophalen . Blijkbaar hebben mensen toch het gevoel van 'waarom een gamedeveloper backen die toch al grote games maakt/heeft gemaakt.' Vandaar die reactie ook die je plaatste.
Nee dat bericht erboven van jou ik denk dat niemand zit te wachten om een 'grote' dev geld te geven. En ook wel stiekem een beetje dat ik het niet leuk vind
Jammer dat sommige mensen zich blindstaren op het feit dat het een 'grote' dev is. Ze leggen in die blogpost juist uit dat zonder deze KS de game ook nooit zal uitkomen. Ze hebben het KS geld écht nodig. Halen ze het bedrag niet op, game dood. Niemand zou er een probleem mee hebben gehad als Mirror's Edge 2 op Kickstarter waas verschenen, die had binnen 3 seconden het tienvoudige opgehaald van wawt ze vragen. Dan waren alle bezwaren tegen een grote dev opeens weg. Ik baal er gewoon extra van, ik zie zoveel KS projecten hun doelen (en meer) halen, komt er eindelijk een langs waar ik al zó lang op wacht, faalt ie
Yep, en dan na een paar maanden weer gaan klagen dat er niks voor de Morpheus uit komt. Meer een 'Ik vind het niet leuk dus ik steun het niet.'
Net begonnen met killzone vette game , voelt heel anders dan de killzone delen op de ps3 tot nu toe, doet me denken aan crysis maar dan zonder super powers
Vond het ook gewoon een leuke singleplayer hoor. Alhoewel ik de vorige delen niet ken mischien dat deze daarom zo slecht is als je ze met die vergelijkt ofzo.
Ik hoop dat er ooit nog eens een SP demo komt. De MP was niet echt wat voor mij, maar ik heb toch altijd wel wat interesse gehouden in de SP.
Dat is het juist niet. De SP van CoD Ghosts of BF4, dat is 13 in een dozijn meuk. Killzone SF deed het tenminste weer net even wat anders, maar de gemiddelde gamer wil dat tegenwoordig blijkbaar niet meer.
Ik merk trouwens wel dat ik me moet inhouden om geen grote games via PSN te kopen. Heb hiervoor op de pc gegamed en daar kon je gewoon makkelijk keys kopen en had je zo je game binnen. Je kon het dan voor een leuk bedrag kopen, maar op PSN zijn de games nog veel te duur. Dat vind ik wel jammer anders had ik het zo gedaan. Wil BF4 wel kopen, maar ik vind het op PSN veel te duur.