Lekker midden in een potje, 27-5...siege of Shanghai, blijft ie hangen... Eerst bleef alleen dawnbreaker hangen, nu maakt het niet meer zo uit welke map je speelt...grrr
Als ik mijn CD mee neem naar een maat van mij, daar installeer en ga spelen en ik doe hem daarna er weer thuis in veranderd er niks toch? Settings etc worden op console opgeslagen toch en je load outs etc?
Nee maar ik ben een over analyser. Altijd al geweest dus mijn tic is alles uitzoeken voor ik wat doe Best wel frustrerend haha Thanks voor je antwoord Jorrie
Ik ben meer van de in your face gameplay, dus de snellere rpm wapens passen daar beter bij. AEK, Famas, F2000 vind ik erg fijn (maar pittig voor afstanden). De ACE is gewoon overall veruit het beste. Kan je nooit fout mee gaan.
SAR alleen leuk door de lage recoil en spread. Close en medium verlies je er veel mee. En hoe vaak moet je nu op range mee killen. Het is meer een wapen voor beginners. Daarom ook de lage rpm. Beste wapens zijn, als je zelf recoil goed kunt compensaten, de high damage wapens. Uit de brute-force test gegevens komen deze ook altijd het beste naar boven op alle afstanden. Close heb je vaak 1 kogel minder nodig wat de rpm meer dan goed maakt. Zeker als je headshots maakt zijn deze wapens verre weg de beste.
Hoe vaak moet je die focus zo plaatsen? Ik richt me vaak veel meer op de directe omgeving. En dan nog op afstand is het denk ik nog steeds beter om meer damage te doen dan betere aim. Op die afstand raak je toch maar 1 kogel uit de burst. Als je zorgt dat het altijd de eerste is maakt de recoil weinig uit en ben je beter of met meer damage. Ik zie duidelijk dat ik met de hogere damage wapens veel meer k/m heb dan met betere accuracy. Zegt genoeg toch?
Ik niet. Ben nooit echt fan van high damage wapens. Vind de SAR wel fijn voor afstand zeker ook als ze nog rennen ook door die snelle bulletspeed van dat wapen.
Ligt natuurlijk ook aan de afstand. Als deze te groot wordt heb je zeker gelijk. High damage wapens hebben vaak een low velocity. Meestal switch ik bij ca. 200 meter al naar mijn side arm.
Echt mooi hoe jullie eindeloos over verschillende wapens kunnen praten! En leerzaam! Dat was niet sarcastisch bedoeld btw...