Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Blaaa. We want to play games

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd ik hoef geen gesprek met mijn console

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    What the f*ck heeft dit te maken met het feit dat jij games wilt spelen. Dat wil ik ook. Dat doe ik ook. Op mijn Xbox One mét Kinect. Ik zeg gewoon: Xbox Go To Battlefield 4. En bam! Ik speel Battlefield 4.

Ik zeg Xbox Record That om iets op te nemen.. zonder m'n vingers van de triggers te hoeven halen waardoor ik in m'n game blijf.

Echt, dergelijke opmerkingen slaan wat mij betreft echt de plank mis en is gewoon Sony-pony gedrag.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alsof het gelimiteerd is aan alleen games.
    Ik had ook niks met Kinect. Heeft zelfs hier twee dagen in de box gezeten. Totdat ik wat positieve verhalen hoorde en toen heb ik het maar geprobeerd en was aardig verrast hoe goed het werkte. Ik gebruik hem vooral voor voice commands en daar is die super voor. Xbox record that, Xbox On etc. Het werkt wel gewoon goed dat als ik nu geen Kinect had dat ik het wel zou missen. Mis je het als je nooit de de Kinect hebt gebruikt? Nee dat denk ik niet. Maar vind de "haat" op de Kinect wel iets te makkelijk steeds. Het werkt prima als je het wilt gebruiken en het kan prima werken als je alleen maar een gamer bent. Zoals ik.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie weten dat het ook een camera is he? Ik druk gewoon op een knop om mn game te starten. Net zo makkelijk. 100,- niet waard voor die 2 "handige" commands

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is inderdaad een camera. Die wanneer hij mij ziet, mij direct inlogt. Ideaal. Die wanneer ik de kamer inloop en Xbox On zeg; m'n Xbox, TV en surroundset aanzet.

Enfin. Kunnen hier over door blijven gaan. Haters gonna hate.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Maar opmerkingen zoals "Blaaa. We want to play games" slaan nergens op.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Geloof het of niet maar met de kinect heb je sneller de game opgestart dan met de controller. ;)

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    1 hele seconde zeker?

Nee hoor want heb voor die 100,- 2 games en geen domme camera/microfoon. Geef mij maar die games

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat zijn dus juist functies die zonder voice commands net zo snel of zelfs sneller gaan :+

11. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    iig sneller dan met een lege dual shock 4 :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd, who cares. Lang leve de luiheid.

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7

Meer secondes. Je kan tevens ook meteen door switchen naar andere game zonder naar de menu te gaan. Ideaal toch? :)

Nee, Tim " Xbox record that " kan je helaas niet starten met je controller. Dit zal wel in de aankomende dashboard update bij gaan komen voor controller gebruikers.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het maar vreemd waarom mensen steeds de Kinect maar moeten afkraken. Voor sommige mensen voegt het wel iets toe. Klaar. Veranderd niks aan het gamen zelf. Is het 100 euro extra waard etc allemaal prima voor discussie. Maar constant de Kinect afkraken omdat je het idee van Kinect niks vind gaat nergens over. Want hij werkt wel gewoon prima. En het is persoonlijk of je het iets vind toevoegen of niet.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    @ BigKabuto: mocht je geïnteresseerd zijn in de toekomt mag je voor een prikkie mij kinect overnemen mocht je er een willen.

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Idd. Komt omdat Kinect 1.0 gefaald heeft en meer een beta gimmick was. Je kan enkel de dashboard met handgebaren besturen niet met stem. Nu denkt iedereen dat Kinect 2.0 precies het zelfde bied als 1.0, maar dat is helemaal niet het geval.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat je voice commands kunt geven prima, had ook via de controller gekunnen. Of een andere apparaat. Camera vind ik een stuk minder, zeker voor dat geld. Games bestuur je met een controller en niet met een camera. Was al waardeloos op de X360 en daar is niks aan veranderd. Hadden ergens een mic van moeten maken en gewoon voor €400 moeten verkopen. Iedereen blij.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kinect 1.0 was gewoon kut. Daarom had ik verder ook niet echt interesse in 2.0 en zat die in het begin in de box. Heb hem toen aangesloten en kan er niet omheen dat het wel gewoon een handig ding is en je er dingen sneller mee kan doen dan met de controller.

Ja klopt. Maar ik kan verder nu ik hem gewoon heb mijn ogen niet sluiten dat het wel prima werkt voor die dingen die ik doe. Heb ook een paar keer gezegd dat ze de camera heus van mij wel mochten weglaten.

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, wat denk je hoeveel batterijen dit gaat vreten juist? Zie de PS4 controller speakertje vreet ook enorm veel accu en dat ledje al helemaal. Juist dikke prima dat kinect dit over neemt, geen gezeik van controller opladen om de 3 uur.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeft niet perse in de controller. Een klein apparaat was toch ook goed geweest? Kleine microfoon voor een paar euro. Nu worden de voice commands het meeste gebruikt en de camera verre het minste. Terwijl dat deel juist het duurste is.

Deel Deze Pagina