Zo dan, 450 voor het Titanfall pakket? Ja das wel echt een steal dan. Ik begrijp de rare haat voor Kinect van sommigen ook niet. Kijk dat het je niet kan schelen, ok fine. Maar ik lees ook rare berichten van mensen die het duidelijk nog nooit hebben uitgeprobeerd. Ik kan het mis hebben, maar als jij met je stem een game opstart, is dat echt wel vlotter dan met de controller. Het gaat misschien om een paar secs, maar het is wel zo.
En vooral bepaalde dingen uit die UnionVGF comments klinken cool, zoals...dat codes lezen en auto sign in. Ik lees op fora ook soms onzin dingen dat de Kinect niet lekker werkt, terwijl als je de boel goed uitspreekt het wel degelijk prima werkt.
Goed om te weten Rienbu. Wie weet.
Deze dude heeft een goed punt. Sony deed er inderdaad tot 2009 of zelfs 2010 over om de boel recht te zetten. Moet je kijken hoe snel MS van alles teruggedraaid en gefixt heeft. Idd kudos MS. Ze luisteren duidelijk wel naar de mensen en het is echt niet alleen maar om het geld, want dat kunnen ze eeeeeeeecht wel missen. Ook het voorbeeld van Nintendo dat hij op noemt....heeft ie gewoon gelijk in.
De video:
[yt]ExjDxYTLBU8[/yt]
Laatst bewerkt: 14 mei 2014