Inderdaad, na ruim 300 uur spelen kan ik niet zeggen dat ik vaak met een bepaald wapen gekilled word, het lijkt alsof iedereen zijn eigen favo wapens heeft!
Ik kan alleen niet kiezen tussen al die pistols. Ben er nog niet achter welke het fijnste speelt Wat vinden jullie een lekkere pistol btw?
Heb een wapen dat sterk op close range is dan pak ik een .44. Heb ik een wapen dat meer voor langere afstand is gebruik ik meestal de M1911 of de Shorty 3G.
wat is het toxh altijd een feest dat je je platoon spelers altijd snel kunt joinen......... not dus pfff waardeloos . en dat je via de ingame battlelog wel een platoon member/vriend ziet maar daar ook zo niet kunt joinen . slaat nergens op wat heb je dan daar dan aan , geen ruk . Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
het is mij nog maar 1x gelukt om te joinen en dat is alweer een paar weken terug daarna niet meer . ook niet via de website battlelog op de tablet ... weer een gevalletje van heb ik weer pffff Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Moet zeggen dat de afgelopen tijd de game voor mij beter heeft gedraaid op private servers. Gister was weer een drama, maar dan zie je ook dat er ineens op een EU server van alles joined want niet hoort te joinen...
ik stuur jouw vanmiddag wel een vriend invite via de xbox, als je die accepteert dan wel Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk