Ben benieuwd. Hij is niet duur en momenteel zit me geld vooral in de voorhoede. me teams: (beide 4231) Reserve: -----------------javier hernandez------------ Young---------Kagawa----------Valencia-- ------Felainni--------------Carrick-------- Evra----- Vidic-------(even naam kwijt)--- rafael(of die andere) -----------------De Gea------------------ Hoofdteam: ---------------------------IF Aguero (89)---------------------- IF Hazard(89)-----TOTS Lallana------TOTS Sterling ------------------Matic-----------------TOTS Ramsey Cole---------Terry-------------Koscielny-------Sagna --------------------------Hart------------------
Ik vind je hoofdteam niet echt denderend paar aparte keuzes,ik zou zowieso altijd met Nani,Nasri en Kompany spelen
Nasri op cam neem ik aan (want lm is hazard beter) ? Sorry maar denk niet dat je met lallana hebt gespeeld want dan negeer je nasri meteen! Nani op rm? hmmmz liever navas of sterling veel fijner! Kompany heb je punt maar terry en koscielny zijn super chill.duo! balans! Btw hoe is schneiderlin? zag zijn stats vergeleken met normale.matic en hij is beter in tackelen en passen en das enige wat hij moet doen in mijn elftal eigenlijk plus alle fysieke stats zijn beter dan matic
Schneiderlin vond ik ook fijn pakt wel veel ballen af en redelijk snel,ja ik speel 41212 dus ik wil dat mijn lm en rm h/l workrate hebben vandaar Nani en Nasri ook goeie workrate
Dat verklaar jou keuze. Bij mij zijn het eigenlijk gewoon echte aanvallers. Maar schneiderlin maar proberen. Loopt nog meer gaten dicht. moet wel even sparen
Vegeta, Je weet dat de stats van de NIFs op Futhead/Futwiz niet klopt? Dat zijn de H2H stats bij UT moet je voor elke individuele stat +6/+7 bij optellen. Alleen voor NIFs, meestal zijn IFs je geld niet waars
Had meer verkocht dan ik dacht dus maar Matic en Coleman tots gehaald,misschien moet ik wennen maar wat voelt Matic tots houterig aan zeg ga hem denk weer verkopen en Schneiderlin tots of Toure halen,
Ben niet echt te spreken over Aguero in 55 potjes 33 goals dat is natuurlijk niet slecht maar zoals ik al dacht wint hij geen 1 kopduel dus twijfel over verkoop en dan wil ik deze aantrekken. tots Sturridge of Van Persie inf
Gezeik met dat onderhoud van de servers,stond tot 11uur maar doet nog steeds niet.Wat vinden jullie trouwens van toty Mandzukic
Ik weet niet waar ik moet beginnen met maken van nieuw team,nu bijna 700k te besteden.Kan iemamd helpen?speel41212 wil 2 backs met min 80 pace en ook kopsterk,mijn 2 cv's ook min 70 pace en kopsterk en min 1,88 lang.Cvm gewoon een beer met goeie workrater,rm en lm snelle spelers met goed schot en 4skill moves.Cam min 70 pace goeie workrates en superschot.2 spitsen met min 80 pace en goed kunnen koppen en schieten heb bijvoorbeeld liever type Balotelli dan Aguero
Twijfel of ik Nederlands team zal maken,met Robben en Van Persie,Huntelaar en N.de Jong inf en oranje Sneijder(87) heb je wel paar toppers maar ben bang dat de defensie dan te zwak word
Zou dit iets voor jou zijn? http://www.futhead.com/14/squads/11731202/ Ligt nu nog iets boven je budget maar aan het eind van de week liggen de tots prijzen nog een stuk lager en je zou ook nog de sif/if/nif versies ipv de tots kopen.