Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Je praat in de wij vorm en is niet juist, ik vind namelijk kinect wel een toffe gadget en dat maakt de Xbox juist leuker vind ik. Xbox on en record that blijft leuk en switchen naar apps door xbox go to YouTube gaat naadloos.

Maar wat een hoop gezeur hier zeg, je hebt een keuze nu en dat is altijd goed vooral als die daardoor kwa aanschaf goedkoper is.

E3 word leuk dit jaar en draait alleen maar om games games games bij Xbox en dat is een goede zaak

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wij bedoel ik; degene die Kinect niet willen... wat is daar nou niet juist aan?

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Als je een beetje tv hebt is er ruimte zat voor je gameconsole te plaatsen... :+

Ik vind eerlijk gezegd de Xbox One qua design iets mooier dan de PS4, zeker nu ik ze al vaak genoeg in het echt gezien heb. De One sluit ook mooier aan bij andere randapparatuur wat voor mij ook een plus is.

Had iets kleiner gemogen, maar overdreven groot vind ik hem nou ook weer niet.

4. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Ik kan begrijpen dat dit soort voice commands handig kunnen zijn, maar indien je straks een xbox one zonder kinect koopt zal je dit toch ook gewoon allemaal via de headset kunnen doen? Dan heb je nog steeds voice commands, alleen niet meer een camera van €100,-

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk niet dat de voice commands via het headsetje kunnen. Dit gaat nu ook niet.

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal nu niet kunnen maar die functie zal er ongetwijfeld komen

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb mijn twijfels. Denk wel dat MS dit op Kinect only houd...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus je moet dan het headsetje opdoen om voice commands te kunnen doen. Dat is redelijk omslachtig. :+

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox order pizza... can't do, please connect Kinect! D'oh!

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt er bij jou een Next-gen console? Volgens mij heb je er nog geen?

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Need to see how big you are for S, M or L pizza.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope! Sowieso heb ik de laaste maanden geen console meer aangeraakt, behalve af en toe de Vita. De PS4 steeds niet kunnen kopen vanwege beschikbaarheid en achteraf blij mee omdat er nog geen boeiende games voor mij zijn. Ik zie wel, maar een X1 komt er nu wel. Hopelijk een mooie, goed geprijsde Halo bundel en anders gewoon een losse.

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Er zijn er genoeg die met een gaming headset gamen. Met de standaard meegeleverde headset lijkt me ook niks, maar ook niet onmogelijk.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Sony verwacht ook volgend jaar verlies

Sony heeft geen prettig jaar achter de rug, zo is vandaag gebleken bij de presentatie van de jaarcijfers. Het bedrijf slot het fiscale jaar 2013, dat loopt tot en met 31 maart 2014, af met een verlies 1,2 miljard dollar. Ook volgend jaar verwacht het bedrijf geen zwarte cijfers te kunnen produceren.

De belangrijkste factor voor het verlies is een afschrijving op de pc-tak van Sony. Sony Vaio kost al lang veel geld en Sony is hard bezig om Vaio zo snel mogelijk te verpatsen aan een ander. Sowieso is Sony bezig het hele bedrijf te herstructureren en dat kost, zo blijkt, een hoop pecunia.

De games-tak van Sony liet een flinke stijging zien, maar weet ook nog geen winst te genereren. Met een verlies van 78 miljoen dollar is de prima verkoop van met name de PlayStation 4 nog niet financieel lucratief. Dit komt met name door een behoorlijke som geld die Sony heeft neergelegd voor de lancering van de nieuwe console. Ook het afsluiten van een aantal oude mmo's, zoals Vanguard: Saga of Heroes en Wizardry Online, heeft met een kostenpost van zestig miljoen dollar een flinke deuk in de begroting geslagen.

Voor het komend jaar richt sony met name haar pijlen op verder stijgende verkopen van consoles. Daarnaast verwacht het bedrijf een daling van de verkoop van het aantal handheld, PSP en PS Vita, en heeft men goede hoop op netwerkdiensten van het bedrijf. Ondanks alles verwacht men voor komend jaar alsnog een verlies van bijna 500 miljoen dollar, met de herstructurering als grootste boosdoener.

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Yusuf Mehdi van Microsoft kan ook maar beter vertrekken zeg, Phil Spencer lijkt een slimme gast met de juiste beslissingen, en dan heb je deze kerel die dit soort stomme dingen zegt:

Microsoft responds - "Why the PS4 is outselling the Xbox One".

Reasons
    - They are 40+ markets that Sony is in where we are in 13.
    - Xbox 360 owners enjoy their systems more than PlayStation 3 owners do, so they are less inclined to upgrade.

Nee MS dat is niet de reden, leer nou gewoon van je fouten en behandel je (potentiele) klanten niet als domme schapen.

In alle markten, inclusief US en UK waar de 360 populair was is de PS4 nu meer aan het verkopen. Het probleem ligt dus ergens anders! Arrogantie in bedrijven ( ik moet weer denken aan Sony van 8 jaar geleden ) is echt waardeloos om te zien.

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mehdi moet gewoon zijn mond houden. Rare gast altijd.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hij is de reden dat veel overgestapt zijn vergeten :+

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hij heeft gewoon gelijk. Ik ben zo ontzettend blij met mijn Xbox 360 dat ik tot 2 weken geleden heb gewacht met het kopen van de Next Gen. Waarom iets vervangen wat super goed is?

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die theorie nergens op slaat.

Omdat mensen niet blij zijn met hun PS3 kopen ze wel een PS4? Niet logisch.

Met dit soort opmerkingen doet hij meer kwaad dan goed.

Deel Deze Pagina