Als je je echt verveeld en gewoon even lekker dom wil knallen in SP moet je hem zeker nog eens proberen
het is geen haat die ik heb voor SF maar ik vind het gewoon een stapje terug van 3
en dat komt denk ik vooral omdat het voor mij overal aanvoelt alsof ze tijd te weinig hadden
want het level design en de gameplay matchen niet. De AI is te dom voor de open gevechten. Alsof ze veel meer van plan waren en gewoon tijd te kort kwamen
de stealth bijvoorbeeld werkt ook niet, en daarom krijg je een NPC mee die letterlijk ALLES WAT JE ZIET EN AANWIJST voor je dood maakt.
dat is gameplay design waar ik me echt aan irriteer want je weet gewoon dat dat niet is wat ze voor ogen hadden.
En de toon van de game is ook een beetje schrizofreen. Aan de ene kant proberen ze het persoonlijker en kleiner te maken maar aan de andere kant proberen ze wel de dikke set pieces te doen, het werkt gewoon net niet.. Deel 3 was alleen maar groter, sneller, harder met over the top set pieces en overdreven characters a la Gears of War (op een enkel stealth level na, wat trouwens beter in elkaar zat dan de stealth secties van SF)
Maar ik haat de game niet ofzo, ik vind het gewoon matig. En 3 was beter dan dat, 3 was gewoon goed. Duidelijk de beste PS3 exclusive FPS en qua Sp niet heel erg de mindere van de laatste Halo's.
Bioshock is geweldig en misschien wel mijn favoriete SP FPS van de vorige gen. Maar vernieuwend.. het blijft natuurlijk gewoon System Shock light onderwater Klik om te vergroten...