Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    :lol::lol::lol:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gelukkig is Spencer de baas van Xbox nu en niet Mehdi....damn son.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk je dat MS met Don Mattrick een idioot eruit gewimpeld te hebben komt deze balhaar Mehdi weer blij doen..

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen Spencer laten praten idd.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zegt het idd op een slimme manier

het is niet dat Kinect niet goed is, de prijs word er gewoon te hoog van..

en hij heeft vast nog wel gelijk ook

al zou mij die 100 euro voor de kinect niet uit maken, als er maar genoeg leuke games voor de One waren

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Gebruik dan ook geen kul argumenten om de 100 euro voor Kinect goed te praten. Wedden dat 99,5% een Xbox One zonder Kinect gaat aanschaffen? 't Is een flop dat Kinect.

Persoonlijk vind ik het bijzonder prettig. Misschien komt er nog wel een One in huis als Sunset Overdrive, Gears of War en Quantum Break echt zo tof gaan worden. \o/

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Dagger heeft deels een punt.
    Er is vooralsnog voor veel mensen 0 reden om een One te kopen en de 360 nog te behouden.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dude ik gaf alleen maar voorbeelden van dat Kinect tof kan zijn voor het navigeren door het dashboard en wat dingetjes in apps. Waar de fuck praat ik 100 euro goed? Juist, nergens.

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Echt wat een gezeik steeds over de Kinect 2.0 pffoe. Kinect is geen flop werkt prima, maar dat KAN je niet weten omdat je zelf geen X1 hebt. Waarom je dan ook een oordeel hebt klaar liggen erover snap ik werkelijk niks van.. Kan aan mij liggen. :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan ik mij goed voorstellen maar dat is dan ook zo voor mensen met een PS3

Het argument van dat er minder X1's zijn verkocht dan PS4's omdat mensen liever hun 360 nog houden slaat nergens op

Een flop hoeft niet meteen te betekenen dat iets niet goed werkt. Als er over een aatal jaar maar een handvol leuke Kinect titels uit zijn is het gewoon een flop ondanks dat het goed zal werken

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien eerst beter lezen leis.

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik zeg alleen dat ik denk dat na deze aankondiging 99,5% van de toekomstige Xbox One kopers de versie zonder Kinect zal kopen en dat datzelfde Kinect dus zal floppen.

Een flop is niets meer dan een commerciële mislukking en zegt niets over de kwaliteit van een product of dienst.

le-zen aub

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Hier zeg je al dat een flop is. Wat beter lezen? Je formuleert het verkeerd.

Afijn snap nu je punt. Kinect is puur voor spraak dashboard gemaakt en niet voor de games. (Ookal bedoelde Microsoft het anders) Gaat nooit werken met games. Voor de Dashboard navigatie is het echt prima. Voor games zal ik 'm ook links laten liggen.

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ja, ik zeg al dat het een flop is. Wedje leggen? ;)

500 euro voor een Xbox One met een game plus controller of datzelfde bedrag voor een Xbox One met Kinect.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar dan is het toch een complete flop? Kinect is gepresenteerd als een stukje high tech art en uiteindelijk is het niks meer dan een mic. Alsof je een Ferrari koopt die uiteindelijk max 100 km p/h kan en je dan zegt: maar booschappen doen gaat prima met dat ding! :+

In ander nieuws: de verkopen van de X1 zijn echt compleet in elkaar gestort in de US:

http://www.eurogamer.net/articles/2...of-predecessors-during-first-six-months-in-us

115k in April, dat is 15k minder dan dat de 360 ooit heeft verkocht in April (was in 201:cool:. Net te best.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nope, Kinect deed het niet voor mij, ik begrijp wel waarom andere het een toevoeging vinden en misschien tof.
    Maar ik vond het zelf echt totaal niets.

@Kevf, ik denk dat de maand mei absoluut een diepte punt gaat worden voor MS, maar de maand erop zou dat alweer goed gemaakt kunnen worden.

Edit:

Laatst bewerkt: 16 mei 2014
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop het! Concurrentie is goed voor de gamers :cool:

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een hele stomme beslissing om te zeggen dat de XOne in juni zonder Kinect te koop is.
    Verwacht dat de verkoop de komende weken naar beneden zullen donderen.

Ze hadden meteen XOne zonder Kinect in de verkoop moeten gooien.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, aan de ene kant is het slim om dat vóór de E3 te doen, zodat ze zich op de E3 op de games kunnen richten, en 9 juni is het al snel (3 weekjes)....maar echt slim voor de verkopen tot die datum is het niet...aan de andere kant, blijkbaar kocht toch niemand dat ding met Kinect.:+

Deel Deze Pagina