Alle Forza´s altijd met veel plezier gespeeld. In Forza 2 nog in een heuze driftclan gezeten! Het is alleen jammer dat ik van zowel driften als racen nooit ene bal heb gebakken.
Heb de game ook net een paar dagen geleden gekocht voor 30 euro! Moet zeggen parel van een game . Zijn er competities binnen xbw? Lijkt me wel eens leuk om daar in mee te doen!
** OUD FILMPJE VERWIJDERD NIEUWE STAAT LAGER (POST 640) Rondje Spa met de lotus F1 auto. Paar kleine foutjes
Klopt, en Eau Rouge neem je ook dirty bovenop. Je kan daar veel tijd winnen en toch clean rijden. Succes en veel plezier met de game. Wie weet tot ziens bij XBWracing in een Cup ofzo. Altijd gezellig!
Had ik al gezien hoor Maar boven aan Au Rouge maak je hem ook dirty. Edit: WTF Surreal, jij let echt op alles
Moet je naar de handen kijken als ie een bocht maakt en terug schakelt Ik heb mij ingeschreven bij de XBWRacing gedeelte Alleen nog niet ingeschreven voor een race. Er is nu een CLIO competitie bezig maar ik neem aan dat ik daar niet meer in kan joinen omdat ie al bezig is
Er zijn altijd wel mensen aan het oefenen dor de weeks, gewoon ff invite sturen. En binnenkort houden we weer een summer showdown. Dat is een competitie die bestaat uit meer ongein dingen omdat niet iedereen er is (vakantie enzo).
Heb nog geen Friend Request ontvangen op xbox.com [yt]LAPqB4ESE78[/yt] Nu met complete lap. Oude filmpje is verwijderd