Damn wat rijdt dat allemaal soepel zeg. Kom maar op met die game! Ben een beetje Forza en NFS moe ;-)
Ziet er leuk uit, maar het feit dat er maar 50 auto's in de game zitten zorgt er voor mij al voor dat de hype helemaal weg is.
Prima, in elke racegame heb ik toch maar maximaal met 20 a 30 gereden. En gameplay over cars..... 50 auto's? In ieder geval genoeg voor mij. Driveclub ziet er ziek uit en deze jongen gaat de retailversie halen.
Zo bijzonder lijkt de game mij niet op het moment moet ik zeggen. Kijk persoonlijk meer uit naar Project Cars en the Crew.
Het lijkt me anders wel een grote vooruitgang ten opzichte van GT6 of Forza 4. Het detail in de modellen van de auto's is niet zoveel beter, het kon ook niet veel beter meer. Natuurlijk zorgt de hogere resolutie wel voor iets meer detail. De grootste verbetering zit hem in de belichting vind ik. De belichting in de cockpit, in de omgeving en zelfs weer de reflectie... damn. Daarnaast heeft de omgeving ook super veel detail tov van de vorige generatie racegames. Niet alleen naast de track, maar ook in de verte. Er werd al op voorhand gezegd dat deze generatie games het vooral moest gaan hebben van de betere en meer realistische belichting en deze game is imo toch wel een bewijs ervan.
Vooruit: http://e1.dl.playstation.net/e1/campaignsite/driveclub/Driveclub_Cayoosh_Evening_PreOrder8OCT.mp4