Nice Loyall, respect!!, de eerste 2 races gingen niet echt lekker bij je!
Op Nurburg een paar erg leuke heats gehad.
Een 3e starttijd, met Tender en Freaky voor me. Dat viel me niks tegen met wederom erg weinig “trainigs” kilometers op Nurburg. Bij de start was Tender erg traag weg, ik kon alleen de eerste ronde nog bij Freaky aanhaken, maar daarna kwam Loyall toch erg dichtbij. Moest hem achter me zien te houden en dat ging aardig ok. In de 2e heat lag ik weer 2e achter freaky. Tender plaatste al een paar pogingen in de scherpe bocht naar rechts aan het einde van het rechte stuk. In ronde 4 ging het mis. Werd in de ronde getikt door Tender (kan gebeuren ,again :b: ,pm's zijn al over en weer verstuurd, maar hopelijk zal iedereen de aankomende 4 maanden zijn voorbumper uit mijn achterbumper houden....) en Loyall en Fuzzy kwamen meteen voorbij. Kon toen alleen nog Potje zout achter me houden. Tender had teveel schade.
In heat 3 was het allemaal erg close. Had een leuke actie met Potje en een paar rondes erna ging Fuzzy te ruim aan de kant…
... , volgens zijn mede Subaru coureur Bij Loyal en Freaky aan proberen te sluiten, maar kon iedere keer net niet aanhaken….volgende week Bernese Alps...finale? de week erna dan evt. testen op Road America en final checks en op 4 juni PORSCHE/LMP1!!!
Klik om te vergroten...