Als ze Halo 2 echt goed weten te maken kan dat heus wel wat bewegen veroorzaken, maar niet veel denk ik.
De start van de Journey zal ook de TV serie/show zijn, samen met Halo 2: Anniversary. Daarnaast wordt Halo niet meer gemaakt door Bungie, dus comments over eerdere Halo's zijn nauwelijks relevant. En stel dat ze relevant zijn; er was natuurlijk Halo 3: ODST (de beste Halo game storywise ) waarbij ze hebben toegegeven dat ze het beter geen 3 hadden kunnen noemen omdat het wel als volledige game was bedoeld.
Leuke babbel, maar na Halo 4: serieus wait and see. En 2015 is nice. Tegen die tijd zal er vast een Xbone Slim zijn.
Leuk voor CE en 2 en 3, maar Halo 4 blijft kut qua gameplay, dat veranderd niet met betere graphics en sound. That said...damn, dat zou wel vet zijn. Heb ik al 2 games die ik wil spelen als ik een Xbone ga halen.
Wel het plan lijkt mij. Zoals de leaker toen op Neogaf zei. Alles komt zo beetje uit wat die zei. Zoals dit. Wel top voor de fans denk ik. Zeker als je alles voor 60 euro krijgt?
misschien in de zin van, halo begint weer of halo komt weer tot level op next gen ofzo? Ik denk niet letterlijk dat het met halo 2 begint.
Wat ik me wel af vraag is....wat kunnen we verwachten? krijgen we gewoon Halo Anniversary van de 360 alleen nu nog scherper? Of zal het zo zijn dat alles redone is? En hetzelfde met Halo 2, gewoon de Xbox game maar dan in HD? En Halo 3 en 4 hetzelfde idee.
Tjonge, dan heeft die knakker gewoon echt gelijk gehad. Maakt de kans op QB dit jaar ook groter. Sweet. Ben benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien.
Wat ze ook zeggen over Halo 2, op het geluid na en het gemis een relikwie, vond ik het verder gewoon een topgame. Vooral die kabels van dat station doorknippen was bruut om dat vervolgens een eind de diepte in te storten op Jupiter of Saturnus was het geloof ik. Bruut level en zweet in mijn handen, nek en op mijn gezicht. Spannende missie was dat!