[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het triest dat mensen gehacked worden hiervoor. Aan de andere kant moeten ze maar een token nemen en bepaalde sites niet bezoeken.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Shit is m'n eerste maandje alweer verlopen! Dat ging veelste snel voorbij dus 8)

Weet iemand of je ook PC Gametime cards kunt gebruiken op de PS4?

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat kan. Is allemaal met elkaar verbonden zowel PC/PS3/PS4. :)

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Yep, prijs valt nog heel er mee ook! Voor 18 euro gehaald op Instant-Gaming, kreeg meteen de code.

Kan er weer 60 dagen keihard tegenaan dus :cool:

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, je kunt niet betalen met CC zie ik? Sucks....wil geen PP.:mad:
    Iemand een ander goedkoop adresje?:'-(

Mijn free trail loopt dinsdag af......:eek:

6. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    randyrun.nl gebruik ik altijd. Ziet er louche uit maar komen altijd afspraken na en zijn niet duur. :)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Top, thanks!:thumbs:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik alleen met PP kan betalen voeg ik daar mijn CC toe, betaal ik, en verwijder de CC meteen weer.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En hoe voelt dat nu, een MMO op de console? Ik kan mij er niets bij voorstellen, maar hoor veel goede signalen over FFXIV. Moet je hiervoor ook een Plus abonnement hebben, naast het abonnement van het spel zelf?

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is effe inkomen, maar het werkt goed. Spel ziet er ook mooi uit IMO, echt mooie, diverse werelden.
    De touchpad is echt een geschenk, het maakt het spelen op console zoveel fijner.

Plus abo hoef je niet te hebben voor FF14.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice. Vind het ook erg interessant dat cross play ook mogelijk is. Laatst was deze titel in de aanbieding op Steam. Uiteindelijk niet gekocht, maar ik blijf toch nieuwsgierig. Niet meer bij stilgestaan dat ik altijd jullie kan joinen, mocht niemand op de PC zin hebben om te spelen. Solid titel dus?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Solid weet ik niet. Ik kan me moeilijk voorstellen dat mensen deze game lang blijven spelen zoals andere MMO's. Daarvoor vind ik er te weinig uitdaging in zitten.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Te gemakkelijk? Die had ik nog nergens gehoord. Volgens mij is deze MMO ook meer gericht op gamers die graag de campaign uitspelen? Meen dat ergens gelezen te hebben.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vandaag maar eens aanschaffen . Geen idee nog wat voor class ik ga spelen. Healen vind ik leuk, alleen tanken ook... Lastig haha

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook voor beiden gaan. Alle classes kun je gewoon op 1 character spelen.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ah ok dat was ik vergeten. Speelde de beta op de ps3 maar nooit voorbij lvl 20 gekomen volgens mij. Die starting class keuze vond ik alleen al lastig. Kan ik vanaf een mage uiteidelijk een healer class kiezen dan? :)

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hmmz heb mijn account geupgrade tot een ps4 account, die client gedownload. Alleen als ik inlog krijg ik "no valid service account" kan dat koken omdat er nog geen playtime op mijn account staat? Zie ook nergens de optie om dat toe te voegen en ook niet in de psn store. Kan dat alleen maar met die kaartjes? En als ik zo'n kaart toevoeg, zou dat mijn probleem oplossen? :) wil niet dat tegoed kopen als ik het niet gebruiken kan. En moet je die tegoed code op psn invoeren of ergens anders? :)

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Code heeft niks met PSN te maken. Je kunt hem daar dus niet kopen of invoeren. Moet zoals MAD al zegt via de account management van SE.

Als je die kaart koopt lost dat idd je probleem op.

Je kunt gewoon alle classes kiezen. Maakt niks uit waar je mee begonnen bent. Als is het soms handig dat je gear hebt die je al kunt gebruiken. Zodra je een andere class in de steden unlocked kun je die op ieder moment switchen door het wapen dat bij die class hoort te equippen.

Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ah ok dan bestel ik even een kaartje. Dan kan ik morgen beginnen na werk. Kwam er bet achter dat ik nog een lvl 27 warrior heb. Maar denk toch dat ik een nieuwe start ga maken en een healer ga worden haha. Bedankt voor de info :D

Deel Deze Pagina