Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En wat is die eigen ervaring dan? Of nog niet gespeeld?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het over de volledige game. Zelfde zeiden daarover. En na 35 uur ofzo nog niks ergs gemerkt. Zeker geen "single digits" lol.
    Ze doen net of het drama is. En het is dus op een map en tijdens een specifiek moment die misschien niet altijd gebeurd.

Laatst bewerkt: 17 mei 2014
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat begreep ik, maar ik vroeg mij af of je de DLC al gespeeld had en wat jouw ervaring dan tot nu toe was :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee nog niet. Geen behoefte aan eigenlijk. Zijn genoeg standaard maps.

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Helemaal mee eens, 15 uur gesppeld nu en niks echt opvallends gezien. Kevf moet het zelf maar eens gaan spelen in plaats afgaan op een site :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Schokkend om te lezen dat Microsoft nu eindelijk de Kinect optioneel maakt, wat toch een beetje heiligschennis is omdat deze gizmo eerder als het "centrum van de One" werd omschreven. Maar misschien is het ook wel goed. Ik ben blij dat Microsoft eindelijk de ogen opent...

Why Xbox One's ambitious media strategy failed

The end of gimmicks?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wil ik niet zeggen mbt Kevf. Het is meer dat Eurogamer graag dat soort dingen steeds zegt en doen alsof het ieder potje gebeurd. Vooral bij Titanfall doen ze het graag valt mij op. Waar ik ze niet gehoord heb over het Hanai hotel in BF4 die best vaak voor extreme framedrops zorgt als het hotel instort. Wat een stuk erger is.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Mwha, ik blijf van mening dat ze de Kinect gewoon verkeerd ingezet hebben. Ze willen dat de X1 dé ''pc'' wordt voor onder de tv, hetzelfde dat in theorie de desktop niet weg te denken is uit het kantoor. (of Mac ma' ja dat is de concurrent)

Nu is en blijft de X1 in eerste instantie een Gaming console, waar de meeste consumenten gewoon lekker games op willen spelen. De Kinect gebruik je nu voornamelijk voor navigatie, inloggen en voice-commands, als alles vlekkeloos werkt, dan voelt het geniaal aan, je doet je console aan en hij herkent je, je wil switchen tussen apps of snel even iemand bellen tijdens het game, het kan allemaal! Maar dit zijn leuke dingen waar de gemiddelde gamer niet € 100,- extra voor wil betalen, ik vind het zelf een leuke en interessante toevoeging maar ik heb m'n console ook in mijn woonkamer staan, ik heb ruimte voor Kinect games en activiteiten. (Fitness bv)

Ik verwacht (en weet) dat de X1 nog vele updates gaat krijgen wat de console wel het gaat worden wat het moet zijn, want dat is het nu nog gewoon nog niet. Ik kan geen 3D blurays kijken en de console ook nog niet als media server gebruiken... iets wat ik wel kan met een PS3 en X360.

Zelf ben ik wat in een dubio of het droppen van de Kinect een verstandige keuze is geweest, voor de gamer is het een verstandige keuze en zal het meer mensen overhalen om een X1 te halen (al kost de Titanfall bundel met Kinect tegenwoordig € 450,- wat een betere deel is dan een kale voor € 400,-) Maar om dit soort techniek verder te ontwikkelingen moet het soms wat gepushed worden en dat zal nu minder goed lukken, iets wat spijtig is maar ook wel begrijpbaar.

Overigens gaan MS de Kinect sowieso niet loslaten aangezien ze heel veel geld hierin hebben geinvesteerd en het ook op andere manieren wordt toegepast dan alleen de X1.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Van Neogaf

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Power of the cloud.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Secret sauce Hybrid:+

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Eerst zien, dan geloven. Komt over als een sensatie verhaal.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie ook niet waar die performance boost vandaan moet komen in dat nieuwsbericht. Daarnaast zul je voor multiplats toch geen grote verschillen kan verwachten, maar zal het alleen voor exclusives interessant worden.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha wat een hoop gedoe. Net als die secret ram of whatever toen in de Xbone

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Lees t ook, zou gaan om een 'GPGPU' die over 3-4 jaar volledig benut gaat worden.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Whuuut? Klinkt ehm... Vaag

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ze kunnen de One GPU dus ook gewoon als GPGPU gebruiken, dus ik zie de enorme schokkende winst van Sony in dat geval? :+
    Ze hebben wel wat winst als ze veel dingen volledig weten te parallelliseren, maar toch zal het niet van wereldschokkende proporties zijn.
    Daarnaast heeft Microsoft ook gewoon een GPGPU API ingebouwd in DirectX 11+ zitten (soortgelijke API als Cuda en OpenCL).

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat er sws een xbox one aankomt die puur gericht is op games.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja de Xbox one zonder kinect :+

Deel Deze Pagina