Net weer de optie gekregen om een server te huren op de PS4. Game crasht dan weer zodra ik voor de regio kies en de game naar de PSN store gaat. Nu ik de game weer opnieuw starte was de optie weer weg. Erg vreemd. Hoor er eigenlijk ook niemand over. Snap ook niet waarom de optie er nog steeds niet is in Nederland is...
Omdat je dan alle mappen kan spelen i.p.v telkens te switchen tussen de normale mappen of de DLC mappen. Of je selecteert mappen die je zelf wil spelen Is niet zo moeilijk! Overigens heb ik het idee dat er iets met de servers aan de hand is. Kreeg gisteren niemand dood en vandaag al helemaal niet. Ben met de Support Class bezig en het lijkt verdomme wel alsof ik met lucht schiet. Tegenstanders droppen mij echt met alles en heel erg snel. Eerste paar potjes vandaag net positief. Laatste potje eindig ik dan 50-25 ... tja, die ging op het laatste moment pas lekker. Best raar dat het zo op en neer schommelt.
Er zijn zat mensen die servers huren, je zoekt een paar leuke op en done. Ik zie het nut er niet van in om zoveel geld nog uit te geven aan servers (tenzij je het deelt met een groep mensen, dan valt het nog mee)
Ik huur er straks misschien ook wel 1 want ik heb er nog geen 1 gevonden waar alle mappen incl DLC's inzitten , moet wel normaal zijn dus geen hc en alleen conquest fo evt rush
Nja ik hoorde G-force er al meer over, dus blijkbaar is het een big deal voor hem. Nu snap ik het hij wilt gewoon graag badmin zijn en heeft daar dat geld voor over lullig voor hem dan dat het op de ps4 nog steeds niet werkt.
Het werkt toch wel op de ps4? Kwam laatst in een server met als message; we dont kick for no reason oid. Ook allemaal van die custom servernamen en andere map rotaties Wie maakt er trouwens ff een nieuwe platoon logo? Deze ziet er echt niet uit haha
Optie is er wel, alleen nog niet in Nederland. Al krijg ik af en toe de optie wel te zijn. En als ik dat kies crasht de game meteen. Zal wel een bug zijn.