Episode 4 was cool. Wat was dat trouwens ook alweer met Lester's hand? Ik ben effe kwijt waarvan dat ook alweer was...
Spoiler Dat heeft die bewust niet benoemd toch? Anders wordt hij toch weer in verband gebracht met de moord op de sherrif. Anders zou het onlogisch zijn dat hij in de kelder bewusteloos was
Spoiler Ja, klopt. Maar hij is bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht, en bewusteloos aan zijn verwondingen geholpen. Daarom vind ik het raar dat ze die wond niet hebben gezien.
Was toffe aflevering, ook leuk om te zien dat (spoiler over de film): Spoiler de koffer met geld aan het einde van de film uiteindelijk is opgegraven door die supermarkteigenaar
Ook dit weekend begonnen met Fargo. Vreselijk duistere serie zeg Wel echt een awesome sfeertje. Zit nu te twijfelen of het verstandig is om nu de film te kijken, of dat het beter is om te wachten en eerst de serie af te kijken.
Eerst beginnen met de film lijkt mij? Die is immers eerder uit gekomen. Er komen bepaalde elementen terug in de serie wat voor de kenners van de film erg leuk schijnt te zijn. Daarnaast is de film echt super! Overigens begin ik zelf ook pas aan de serie nadat ook mijn vriendin de serie heeft gezien
Wat een awesome serie. Geweldig hoe de sfeer precies hetzelfde is als de film. Alleen een nadeel dat ik straks gewoon bij ben..
Ander verhaal, dus nee. Serie speelt zich ook na de film af. Een gebeurtenis uit ep 4 heeft wel met een gebeurtenis uit de film te maken.
Heb de eerste 5 episodes de laatste dagen gekeken en vond het juist beter worden. 6 was ook weer cool. Al blijft het apart soms en wat onlogisch. Spoiler Hopelijk is die chick niet dood. Vond haar wel tof.