[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu juist een hekel gekregen aan de Warlock, heeft hij wat armouer doet hi hij voor 1-2 mana 8 damage (mits armour toe staat). Tegen mage moet je gewoon steeds clearen en dan steeds 2 sterke units op 't board dan win je gewoon (helaas......, waar ik zelf graag mage speel)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Warrior? Shieldslam? Dat is een epic joh

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    haat liefde............ KLOTE HEARTHSTONE, komt de enemy met Ragnar EN Yressssss, hoeveel legendarys had hij nog meeR? lijkt wel alsof rond level 12-15 iedereen wel meerdere legs in zijn deck heeft??

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zegt helemaal niks hoor.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    net gelukkig weer een 4 win streak, maar echt.. af en toe arghhh

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die Rag/Ysera/Alex etc zie je eigenlijk alleen in control decks. Als je het zo ver laat komen doe je iets verkeerd of is je deck daar gewoon zwak tegen. Wat speel je als ik vragen mag?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sure, ik speel een Mage nuke deck..

yes voor 't eerst level/ rank 12 :)

Laatst bewerkt: 18 mei 2014
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoef je niet te vertellen dat je met Mage het sowieso erg moeilijk hebt. Imo zwakste class voor constructed. Sowieso win je amper van goede control. Polymorph moet je dus bewaren als het mogelijk is voor Rag/Ysera.

Heb je ook een decklist?

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10570427021
    ik heb dus geen polymorph ;)
    Een lekker aggressief deck waarbij ik vaak potjes net win of net verlies

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zonder Poly snap ik dat je problemen met die legs krijgt ;)

Ik kan je verder weinig tips geven. Voor Mage is het een redelijk deck, maar met de betere decks van andere classes kun je je niet meten. Verliezen zal veel vaker gebeuren als je nog hoger komt.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan vooral al bij het begin super sterk zijn. Dan speel ik de unit waarbij spells 1 minder kosten en dan zijn de taunt spells al gratis _O_ .. Helemaal leuk als de manaworm dan ook wat kan mee levelen!

Turn 5 t/m 8 zijn vooral spannend, als ik daarin het hoofd boven water kan houden win ik vaak wel bij turn 11 of 12..

Kut is 't als ik 2 x zo'n pyroblast heb bij turn 4 of 5 :x ... dan is er vaak niks sterks dat mij verdedigd tegen aanvallen .......

Mja al om al een heerlijk deck, heb vandaag iets van 15-6 gespeeld...... Ben benieuwd of ik rank 10 haal:cool:

Edit: imo is de synergie tussen de units zo heerlijk in dit deck, en je kan echt veel schade doen in 1 beurt als je wat +1 magic damage kaarten hebt liggen... Zelfs de goedkopere AOE aanvallen worden dan sterk, dat een pyroblast helemaal dodelijk is heeft geen uitleg nodig natuurlijk

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie je met het denk never nooit rank 1 halen. Tegen control moet je juist een basis stellen voor turn 5. Leeft hij nog dan wint hij. Denk ook dat je tegen rush te weinig AoE removal hebt. Met hele goede draws wint dit deck wel, maar als je een mindere draw hebt zie ik het nooit meer terug komen.

Ik merk dat je vooral tegen legendaries problemen krijgt rond turn 8. Daar moet je Pyro's voor topdecken om die te removen. Terwijl je Pyro's juist je win kaarten moeten zijn. Verder kun je weinig doen tegen de 6+ creature drops. Poly zou hier een uitkomst bieden.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm Pyros gebruik ik nooit op enemy minions hoor, ik blijf altijd de enemy hero aanvallen waar mogelijk en als de enemy zoiets heeft van "ik wil dat niet" dan valt hij mijn minions maar aan.

Polymorph is wel iets wat ik eigenlijk mis, maar ik weet niet welke kaarten ik dan moet weg doen. Mss de "1 damage vs all" kaart..

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is wat ik zeg. Je Pyro wil je op de hero gooien, maar als er Rag ligt en je daar verder niks tegen kunt doen is Pyro je enige optie.

Arcane Explosion zou ik er niet uit halen. Deze + spelldamage cleared veel rush boards.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm warlock beat mij wel nog vaak, hij heeft weinig units waar ik aoe tegen kan gebruiken en dan wel al in no time 15 armour bovenop 20-30 hp......

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok
    jammer dit, en weer ga ik verliezen tegen iemand die 2 legendarys speelt, Ragnaros en Cairne en precies dezelfde kaarten kom ik tegen

Ook de kut unit die elke keer als hij schade krijgt armour geeft aan de hero, als het Mage nuke deck een cheat deck is dan is dit warlock deck dat helemaal. Daar kan je volgens mij echt niet van winnen :/ (logisch ook een dek waarvan ik in het verloren potje van net weer tegen 3 legendarys heb gevochten, echt een deck voor mensen die veel geld in het spel hebben gestoken)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel je Warrior?

Big Game Hunter runnen is ook nog een optie.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar welke kaart(en) moet ik weg doen?

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lol, ik hou van mn controle warrior. Maar momenteel is het echt niet sterk. Legt het af tegen Handlock, Shammy en Miracle.

De enige decks die je nu ziet zijn Shaman, Handlock, Zoo, Miracle en heel soms controle warrior.

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Nieuw deck gemaakt. Ranked verveelt zo snel met de standaard lists dus ben regelmatig nieuwe builds aan het proberen. Het is een hybrid van watcher en ramp. Ancient of Wars zijn zo bruut tegen Zoo, volgens mij is het wel een goeie matchup in mijn voordeel. Tegen Hunters doe je het ook prima. Wat het deck momenteel een beetje mist is een goeie burst. Je bent dus vaak verplicht om controle vs controle op basis van trades en cardadvantage uit te vechten. Het deck speelt erg soepel, je combineert een boardlead met watcher+silence of ramps, zet druk op je tegenstander, blijf clearen en blijf kaarten drawen met je lores en nourish als je het niet als ramp hebt gebruikt.

Runt maar 1x argus en sunfury want het deck is al taunt heavy en owl+watcher is een veel betere combo.

Deel Deze Pagina