Helaas overdag geen tijd... Ik wil vragen of de tijd op zaterdag avond 24:00 gezet gaat worden... Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Ja dat is wat ik helemaal in het begin al een keer zei. Dan kan oedereen eigenlijk zijn eigen eindtijd bepalen. En na de zomer is er op zondag een fm5 cup en dan kunnen we na elke race afsluiten met wat rivals rondjens.
Bij mij hetzelfde probleem, zo gaat het elke week. Ik reken telkens zaterdag+zondag als racedagen, maar vaak komt er wat tussen . Ik heb vandaag dus maar eens een kleine 20 rondes gereden: Helaas moet ik zo weg (bbqen, daar zeg ik geen nee tegen!) en gaat er waarschijnlijk geen betere tijd uitkomen.
Door de weeks heb ik bijna nooit tijd om achter mijn Xbox te zitten. Daarom rij ik vaak alleen op Zaterdag of Zondag de Rivals.
Ik kon Tender net wel pakken. Reed uiteindelijk 1.24.694 0.050 sneller dan Tender. Had de ronde erna op het 2e meetpunt 3 tiende winst maar verpestte het in de laatste knikken.
Om al die tijden lig ik in m'n bed (of staat iig niet m'n xbox aan). We hebben allemaal een week de tijd...
Ja maar ik weet mijn positie pas op zondag... dan wIl ik er s avonds er nog wel even tegenaan gaan, maar als lastig is dan hou ik het wel op de competitie Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk