http://www.futhead.com/14/squads/11905431/ Dit is nu mijn Elftal wil er nog bij Ribery TOTS en straks als goed is Benzema TOTS Griezmann speelt erg lekker en Pogba TOTS natuurlijk
FUckk, lekker team man! Maar ff, hoe krijgen jullie zoveel Coins? Ik krijg niet eens 1 TOTS speler in mijn team...
Uit die pakjes gehaald? Pff, dit soort potjes zorgen er echt voor dat ik er weer helemaal klaar mee ben. Gast schiet 5 keer vanaf 30 meter en ze gaan er alle 5 in... 5-2 :/ Nog nooit meegemaakt... EDIT: Oja, 5 keer Cavani trouwens, voor wie dat wilde weten...
Kun je geen fifa points kopen op de one? Ik heb alleen maar als betaal optie paypal, maar dat werkt niet meer in NL, en verder heb ik geen opties
Iemand al dat 30K pakje gekocht met 30 spullen erin? En zo ja was het wat? Of zal ik gewoon 2x die van 15K halen. Hoop toch nog eens een in form speler te krijgen....
Die bale is echt so fucking compleet. Jammer dat ik hem niet kan betalen. Heb momenteel zelf Spitsen:IF Benzema en Motm Adrian (Normale Adrian is elke seizoen een super spits!) Cam: IF Isc RM en LM: Jessy rodriguez en IF Di Maria CDM: IF Modric Lb: IF Marcello CB: IF pepe en Motm Ramos RB: IF carvajal (zo betrouwbaar!) GK: Casillas Wil jessy rodriguez vervangen voor Motm Koke. lekker paasjes versturen!
even wat potjes gespeeld met benzema e adrian. Benzema is altijd goed en adrian was altijd een van me favorietjes om koppeltje met hem te vormen maar kwam nooit eennof uit. Maar die MoTm is exht chill. Elk jaar kan die adrian hard schieten maar nu is het gewoon overdreven zeg! Heb gevoel alsof zijn shotpower net als zlatan is. Bedoel sommige spitsen hebben hoge shotpowrr maar ze schieten helemaal niet hard. adrian schiet alleen maar kanonskogels!
Check out lig 1 Squad on Futhead http://www.futhead.com/14/squads/12113566/ dit maar is proberen. gister avond eindelijk een blauwe rakitic maar toch nog verkocht voor 163k dik team vageta!
Rodriguez vervangen voor de IF koke. Dacht kost niet veel en kijken eens wat het wordt. Speelt lekker zeg. heerlijke pass !
Dus er komt eigenlijk een hele nieuwe Fut?Heb je dan 0 coins of kan je je coins gewoon meenemen van Fut?En hoe zit dat nu met chemistry,je kan gewoon maar 1land maken?
Je neemt je coins mee .. The chemistry zal wel blijven denk ik.. Naar mijn weten kun je inderdaad 1 land maken