Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vorige gen zagen PC games er ook vele malen beter uit dan hun console tegenhanger, dus het kan prima.

2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ondanks dat het een cross-gen game is heeft Watch Dogs wel al grafische hoogstandjes laten zien, de PC-versie in dit geval...

Dat ze heel veel van die visuele pracht moet weglaten voor de 360/PS3 versie kan ik goed begrijpen, is ook niet erg. Maar je zou toch verwachten dat op die nieuwe consoles wel iets meer mogelijk zou moeten zijn als wat nu het geval blijkt te zijn.

Bij bijv. Assassins Creed 4 zie je duidelijk dat de game gemaakt is voor de oudere consoles en wat opgepoetst is voor de Xbox One en de PS4. Dat is een perfect voorbeeld van een crossgen-game.
    Maar bij Watch Dogs was/is dat volgens mij toch niet het geval, daar was het nieuwe systeem toch leading-platform, of ben ik nu gek?

Kampen die next-gen consols soms toch met serieuze hardware te korten?
    Want in mijn ogen komen ze totaal niet in de buurt van de hedendaagse mogelijken... (PC medium-settings van een aantal jaren terug halen ze nog niet eens |:- )

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar ik had met meer over de PS3/360 versies. ;)

Nee, de next-gen consoles kampen niet met hardware te kort. We gaan het pas 2015/2016 zien wat de X1/PS4 kunnen, zodra de 360/PS3 gedropt gaan worden uiteraard.

Waarom word ieder keer de PC erbij gehaald? Consoles gaan nooit maar dan ook nooit winnen van de PC dat is een feit en blijft en feit! Om ieder keer PC erbij te halen tegenover de console vind ik zo vreemd he. PC kan je blijven upgraden, de console zal altijd 8 jaar lang de zelfde hardware houden.
    Hoe dan ook uit de PS3/360 hebben ze zo veel verbazende dingen uit lopen persen, waar we allemaal van stelt van stonden. Uiteraard gaat dit ook gebeuren met de X1/PS4, alleen de stap van PS3 naar PS4 en 360 naar One is helaas " nog" geen grote reuzenstap. Tijd zal het leren!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    MS en Sony hadden bekend gemaakt om de 360 en PS3 nog vele jaren te blijven steunen toch? Ik zie het nog wel verder dan 2016 gaan eerlijk gezegd. We bevinden ons in een hele andere situatie dan met de 360 en PS3 denk ik ook....de install base van de Xbox was veeeeeeel kleiner dan die van 360 nu. Ik denk dat er een shitload aan gamers overblijven die nog lang multiplats zullen blijven halen voor hun 360 of PS3. Maar ja....het moet toch een keer ophouden dat multiplats worden tegengehouden door de oude consoles.

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook, van de nextgen versies had ik meer verwacht. Vind dingen zoals popup niet thuishoren in nextgen versies bijvoorbeeld. Afgaande op de beelden die ik heb gezien, is het grafisch verre van indrukwekkend en is het echt mijlenver verwijderd van de E3 2012 beelden, lijkt wel een andere game. Op sommige momenten lijkt GTAV er beter uit te zien dan de nextgen versies.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat zullen dan wel hele spaarzame momenten zijn...

Daarbij liep GTA V als een drol op de PS3/360...

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Sssst! Straks hoort abruzesee je nog.

Maar dat ziet er echt verschrikkelijk uit zeg 8)

10. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een trol? Hoe bedoel je dat? Kijk naar hoe alles draait hier....mogelijk nog slechter dan Saints Row The Third die op sommige momenten nog soepeler draait. Dat 'judder' stotter effect...doet me ook wat denken aan Far Cry 3. Gelukkig kwam het in die game echter niet non stop voor.

12. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Omdat zoveel geklaagd word over de kwaliteit en dat iemand z'n filmpje maakt.
    Kan gewoon niet geloven dat het zo slecht wordt.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie niet zoveel mis met de 360 versie. Blijft last gen natuurlijk. En ziet er nog best oke uit.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De constante stotteringen maken het echt onspeelbaar voor mij. GTA IV had van die stotteringen, maar nooit constant.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mij is niks opgevallen.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Met Hybrid eens, zie niet zoveel geks gebeuren eigenlijk.

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Het stottert constant, dat kan je toch niet missen? Lijkt net of hij op 10 fps speelt.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Stottert, net of je een game van 5 jaar geleden op Low speelt op de PC. Nee bedankt 8)

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zie wel degelijk problemen frame-rate drops volgens mij van 30 naar 15 of naar 10. af en toe als je goed kijkt. :9 Sorry, hoor maar GTA V loopt nog beter dan Watchdogs. no offence.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waarom 'no offence'?

Deel Deze Pagina