Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Timestamps? Ik heb wat minuten gekeken en mij viel niks op.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Voor mensen die alleen een Last-gen hebben. *) Kan dit echt niet meer en had deze enkel op de X1/PS4 moeten verschijnen, dan had het veel betere game kunnen zijn.

@ Hybrid Het hele filmpje valt traagheid op. Als je het niet ziet dan tja..

[YOUTUBE]UjSPqihACo[/YOUTUBE] Zie hier het verschil. GTA V loopt nog soepenleder dan Watchdogs.

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Schijnbaar denkt Crytek daar al anders over... http://gamingbolt.com/crytek-8gb-ra...will-surely-be-limiting-factor-on-ps4xbox-one

Kunt wel van ontwikkelaars eisen dat ze blijven optimaliseren en comprimeren..
    Maar dan kost een game maken straks wel onnodig veel extra geld terwijl het veel makkelijker had gekund met wat extra hardware. |:-

Ubisoft had een 'next-gen' waardige game klaar staan, maar toen kwam pas de hardware ter beschikking.. Whoeps, maar dan gaat ff niet werken. :F:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie het niet nee.

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het nu al knap, dat je kan zeggen dat de hardware het niet aan kan. Heb je de 360 launch meegemaakt? 360 had toen ook ondergewaardeerde games en is uiteindelijk 2012 tot nu 2013 super mooi geworden. Dit gaat 100% ook gebeuren voor de X1/ PS4 ontwikkelaars moeten alles nog leren om mee te werken.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Soepenleder?

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Taalfout ja. :+ Soepelerder

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Wat ik ook al zei in een ander topic.. Tijden zijn veranderd, de software en de kennis voor het ontwikkelen van games is dermate verbeterd dat die vergelijking eigenlijk niet meer te maken is.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee... nog niet, maar je youtube filmpje werkt niet. Ook niet nu ik hem tussen de correcte tags had gezet

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bullshit imo, maar daarvoor moet je een paar jaar verder zijn zoals Leis ook al aangeeft. De 360 games waren rond 2005-2006 ook niet al te best, op bijvoorbeeld Viking en Oblivion na dan.

Wanneer heb jij voor het eerst een 360 gekocht als ik vragen mag? Kijk, als je dat pas in 2009 of 2010 voor het eerst gedaan hebt, dan kan ik me voorstellen dat je deze opmerkingen maakt, alleen vind ik ze niet gegrond. Ik heb al een 360 sinds de eerste generatie en ik heb letterlijk alles wel meegemaakt qua games erop. Van mooi, tot lelijk, tot de verwachtingen die wel niet voldaan werden.

Het is alleen die uitspraak die ik niet vind kloppen. PC zal altijd voorop blijven, vanwege de constante stroom van upgrades. En ga trouwens Ryse - Son of Rome maar eens spelen, dan heb je een aardig idee wat deze nieuwe consoles kunnen. Die game heeft een aantal gruwelijke shots. ;)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lees jij dan eerst eens de link die Zumpelvelder neer heeft gezet ;) Bij Ryse zaten ze dus al snel aan het plafond qua geheugengebruik. Tuurlijk zorgt de tijd ervoor dat er beter geoptimaliseerd was, maar de consoles van deze tijd zijn gewoon vrij matig én het lijkt meer op een PC architectuur.

Om op dat filmpje te reageren; ik zie ook geen stotteringen hoor? Wel is die drawing distance echt belachelijk laag, alsof er mist hangt en ook dat wazige beeld als de camera draait.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Same here. Zou het wel even willen zien. GTA V had ook genoeg stotteringen, maar dit hier in WD is ernstig.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Haha, ik snap wat je bedoelt. Ik bekijk het over een aantal jaren wel weer. Ik wil nu in elk geval genieten van Wolfenstein die er op de One meer dan prima uitziet imo. Zit een mooie grafische laklaag overheen en dat bevalt me prima. Heel veel details ook, die er goed scherp uitzien. En veel drukte op het scherm, alleen al in de opening.

Ik denk dat het beste is dat we wachten op exclusives, dan moeten ze namelijk wel alles eruit persen wat eruit kan. ;)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De framerate is in dat filmpje toch echt aan de lage kant, zeer duidelijk zichtbaar. Rijden gaat alles behalve vloeiend. Het ziet er voor een 360 game nog best uit volgens mij, alleen draait het voor geen meter zo te zien ...

15. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe weten jullie dat dat xbox 360 footage is?
    Als je naar de url van video gaat zie je dat daar gewoon xbox ONE gameplay staat.

Ik zie trouwens ook geen gestotter (van wat ik gezien heb dan) het is duidelijk geen 60 fps, maar het ziet er voor mij wel uit als 30fps.

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Als dit X1 gameplay is dan gooi ik mijn X1 in de verkoop. Ik weet wel zeker dat het 360 gameplay is. Game loopt totaal niet vloeiend en heeft erg lage textures.

@ XB Ik krijg het video bestand van YouTube niet juist in de tags, wie zal mij even kunnen helpen?

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    plak de complete link maar in het topic. Dan pas ik em wel even aan.

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag een comment staan op UnionVGF

That footage is so low resolution that it's pointless to get worked up over, tbh. It's compressed 360p, no matter how much they resize it. You will lose all small detail and shader quality. I wouldn't worry unless we get some actually HD footage that looks bad.

Hoe dan ook....Ubi zou kei en keihard hebben gelogen toen ze zeiden dat er weinig merkbare verschillen waren. Want dit is een wereld van verschil, not to mention dat het een groot feest op NeoGAF geweest zou zijn en als breaking news gebracht zou worden. We gaan het gauw genoeg zien. Ben wel echt benieuwd naar de reviews ook.

Oneshot...dat is de video waar we het over hebben dus.

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Deel Deze Pagina